Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska bli intressant att se hur många arabländer/muslimska länder som tar avstånd.
Jag är väldigt glad över att det äntligen kommer bli olagligt att åka och utbildas inför och även delta i krig med IS. Tramset som tidigare varit med "vi ska ordna bostad och jobb åt dessa personer när de kommer hem " verkar överspelat. Tack för den Ygeman!Jag läste något väldigt bra: "If your religion is worth killing for, please start with yourself". Finns inga ord för vad jag tycker om religiösa fanatiker som tar sig friheten att beröva andra människor livet. Fega, eländiga kräk!!
Kompletterar religiösa fanatiker med politiska fanatiker, är ju lika illa.Jag läste något väldigt bra: "If your religion is worth killing for, please start with yourself". Finns inga ord för vad jag tycker om religiösa fanatiker som tar sig friheten att beröva andra människor livet. Fega, eländiga kräk!!
Ska bli intressant att se hur många arabländer/muslimska länder som tar avstånd.
Morden i Mexico mellan knarkare?För att?
Har Sverige tagit avstånd från det här?
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=2524345
Morden i Mexico mellan knarkare?
Jag skulle vilja påstå att det inte handlar om religiösa fanatiker.Jag läste något väldigt bra: "If your religion is worth killing for, please start with yourself". Finns inga ord för vad jag tycker om religiösa fanatiker som tar sig friheten att beröva andra människor livet. Fega, eländiga kräk!!
Nu ska jag göra dig lite besviken.Drogkarteller som skjuter varandra och vanligt folk. Vilket har ungefär lika mycket att göra med Sverige som Malaysia har med IS.
Nu ska jag göra dig lite besviken.
Islamiska Staten har tentakler in i Malaysia.
Haha, du är ju faktiskt lite roligNu citerar jag Aftonbladets toppnyhet: "Hollande skyller terrordåden på IS".
Enligt tex @Sleepy ´s retorik så är alltså Frankrikes president en högerextremist eftersom:
Sorry Hollande, du sa sanningen och blev stämplad som högerextremist av ett svenskt hästforum på internet.
Mm, Anders Ygeman har järngrepp.Jag är väldigt glad över att det äntligen kommer bli olagligt att åka och utbildas inför och även delta i krig med IS.
Nja, gick väl kanske inte så långt som till att säga att Ygeman har järngrepp. Men nöjd med att det kommer kriminaliseras.Mm, Anders Ygeman har järngrepp.
Från augusti, när han presenterade Sveriges nya strategi mot terrorism:
http://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2015/08/sveriges-nya-strategi-mot-terrorism/
Ja, tänk vad åsikter kan svänga.Mm, Anders Ygeman har järngrepp.
Från augusti, när han presenterade Sveriges nya strategi mot terrorism:
http://www.regeringen.se/pressmeddelanden/2015/08/sveriges-nya-strategi-mot-terrorism/
Sorry, men EN person kan ställa till med betydligt större skada än så här.Jag tycker också det är otäckt vilken skada 8(?) personer ställt till med. Vad händer den dagen då de är 20? 50? Eller kanske 100?