Sv: Tanter och gubbe traden part 7
Heja Brimmis och heja Maiagull!
Vad ni är snälla som frågar, ja, idag har vi äntligen varit på återbesök. Och han fick OK - stämpel
Han charmade dessutom ett par andra besökare , förutom veterinären som redan är helsåld på Tage
När vet böjer frambenen står Tage och snusar honom i nacken, nästan "sitter i knät"
Och hur många hästar tror ni veterinären vågar sitta
under hästen för att ta stygnen på insidan av motsatta benet?! Jag var själv med honom på kliniken idag, men han var inga problem att lasta, fixa med transportskydd och sånt ensam. Ja, Tage är en guldklimp att hantera, och nu ska vi ut och gå ett tag med honom...då är det lite mer energi, men vi får se till att han sköter sig
Fast bettlöst - där går gränsen för mig...har fått mina resor så det räcker på den här räserkusen
Har jobbat tills nu, ja inte hela tiden, och äter nu uppvärmd parmesanströsslad kyckling och spaghetti. Den är god idag också
Maken är på möte och äter där, sonen häckar vid sin dator och äter Billys pizza...modern familj...Vi som alltid har varit så nog med att äta ihop, nåja, det gör vi för det mesta.