Tanter och gubbe traden part 7

Sv: Tanter och gubbe traden part 7

Ja just ja...men då får vi ha 2 sorters rött...riktig mörk choklad fodrar ett rejält smakrikt vin....finns inte för tillfället i jordkällaren...:laugh:

Man lever bara en gång o de gäller att hinna med o testa allt vet du...:d

Det är helt rätt inställning! Tog ett litet glas idag, tillsammans med Icas mörka med tranbär. Mmm:d Kanske ingen superfin choklad, men god:)

Vad blir nästa spännande test?

testa Marabous 70% med havssalt o pecannötter.....o rött förstås :D inte så tokigt....

Har provat en (Lindt?) med havssalt, var inte så rolig tyckte jag. Kanske funkar bättre med pecannötter också.

Äsch, nu längtar jag ju efter Italien, med alla goda viner, ostar, skinka...lukterna, smakerna...

Me like Polly + rödtjut = mums.

Behöver väl inte tillägga att jag inte är någon finsmakare av rödvin direkt...

Äsch, det behöver man väl inte vara:) Jag gillar ett fint Amaronevin vid rätt tillfälle, men ett enklare funkar vid andra tillfällen. Som tantcamper:)

jag letar efter gillaknappen hela tiden. :) zumba, vin och choklad :d

Ja, nu har jag varit och provkört hojen och jag tror att jag avvaktar.
Magkänslan säger mig att inte ha för bråttom. Och jag blev inte imponerad. Men jag vet inte heller om det bara är ovanan eller om det är hojen. Så jag behöver prova nån mer liknande innan jag bestämmer mig. Och passa på att spara ihop mer pengar. :D

Tar ett glas vitt + ett par krokofanter... Fanns bara två kvar!:cool: Mina kids har uppenbarligen varit framme. Måste hitta ett bättre gömställe.

Dax att njuta av en avslutad arbetsdag... :d

Tajger - något för dig: :d

Nyhet i Sverige - "En riktigt bra amarone light till fyndpris" Fruktigt & kryddigt med inslag av vanilj och mjölkchoklad. (Såg det på FB i en annons.)

Härligt att höra att allt gått bra,nu får du förmana honom att han håller sej lugn

Vet inte hur van du är att köra hoj men customer är ofta lite klurigare att köra jämfört med en sporthoj

Till alla nu får ni allt sluta med att prata om vin o smaskigheter ,tänk på en annan stackare som sitter på jobbet:cry:

Vet inte hur van du är att köra hoj men customer är ofta lite klurigare att köra jämfört med en sporthoj

Både ovan och ovan. ;) Det är tio år sen jag körde annat än moped och då hade jag en sporthoj ;) Så jag förstår ju att det blir helt annars. Men jag tänker att det kan vara dumt att köpa första bästa, den är ju knappast helt lätt att bli av med om jag inte trivs med den. Och istället testa nån fler modell. Jag sitter ju inte i sjön direkt. För om sanningen ska fram så har jag ju inte så många tillfällen att kunna köra. Sen kände jag också att köra i max 90 km/h var alldeles nog fort. Och bara tanken på att dra iväg nåt längre efter e4 kändes inte kul. Och då kan jag ju lika gärna harva omkring på eumoppen till och från stallet. ;)

hoppas de gällde krokofanterna o inte vinflaskorna...:laugh:

hmm något aningens udda smakkombination måste jag säga......dock har ja inte testat....så egentligen vet ja ju inte....:laugh:

Dock tror jag inte den kombinatioen kan fås på respektabala restaurranger:p

hmm sitter du kan de väl inte vara så jobbigt......:laugh:

nähä en annan som har lite ansvar får väl kravla sig upp till lopplådn o falla i coma.....

Unge Herr Springare skall ha sitt i morgonbitti ......får se om han är aningens mer talbar ....:laugh:

natt med er alla o sov lugnt när de blir dax för er......tjilevippen

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 020
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: Disen
·
Hästmänniskan Ja vi kan drillen nu, nya folk presentera er garna med bilder av er sjalva, era kritter och framfor allt PALLEN, Ja just den ja, som vi...
94 95 96
Svar
1 912
· Visningar
108 805
  • Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att gå i taket igen…nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt...
95 96 97
Svar
1 934
· Visningar
114 623
Senast: McMarco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2