Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5
yep min bekvam rymmer ibland, sa jag far jaga den ner pa korvagen...den travar inte heller, full gallop ar det pa den.. och jag hobblar efter..
men ot, jag har alltsa inte a a och o pa min tangentbord.. och jag kan inte skriva pa svenskt bord i alla fall.. sa aven om jag kunde andra pa spraket skriver jag nog mkt pa english for att det ar inte vart att gora om saker..
har gjort sa har nu for massor av ar och ni far bara lasa hogt och roa er.. jag ar medveten att det blir lite lustigt ibland, plus da min oformaga att tanka pa svenska och direktoversattningar etc.. hey, det gor livet intressant eller hur?
Tant Macaroni, om du har en endurance sadel kan du anvanda bade engelsk och western variant av vaskorna. Jag skall nog kopa western stowaway samt deluxe pommelvaskan samt den lilla vaskan.. stowaway har ju flaskhallare vilket ar bra.. man kan aldrig ha for manga vattendroppar med sig..Angaende storlek sa ar de rymliga, det far allt plats det som behover tas med.. och man kan alltsa binda fast en sleepingbag/filt/raincoat pa toppen av vaskorna.. Ocksa vill saga den engelska varianten har ju den dar fliken som sitter "over" sadeln i bak och det kanske haller den i plats lite battre...priset ar ju inte sa stor skillnad..
Tant Lobell, hall hart i dina vattenflaskor, och ta med dem pa ritten. fyll med vatten/vin/vad du vill och du haller dig cool..
Igen, om ni vill kopa fran dar och fa rabatt, sand en order till mig sa sander jag in nar nagra stycken har lagt in order.. Vi vill ju fa det sa billigt som mojligt.