Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är en näringsidkare som har annat för sig på dagarna (typ ridskoleägare eller liknande), ja, kanske. Inte för mig själv då främst, men hade kunnat vara en bra lösning för när barnet ska få en första ponny.
Om det är en privatperson, näe. Känns som upplagt för problem.
Men, hon kan inte sälja då är det kontraktsbrott och om det inte levereras våran. Dvs hästen så skall du absolut inte betala.
tror cosmoskatten svarade vinkelinaSkulle du kunna utveckla ditt svar? Känner att det passar dåligt till hur jag uppfattat frågeställningen.
Det är just detta som gör att jag aldrig hade orkat med att ha hästen kvar i samma stall. Allt utom att tvätta skrapsåret med sprit hade hästen överlevt, och troligen det med. Antagligen så hade hon bollat med någon i nya stallet och löst det skapligt då med.Jag har lite den situationen. Jag har en tjej som tagit över huvudansvaret för en av mina hästar, men jag är där en gång i veckan och har hela bestämmanderätten. Jag kan känna att hon är väldigt entusiastiskt "nybliven" hästhavare. Senast så hade han tappat en sko och hon ville genast köpa nån jävla barfota-sko och sätta på och i väntan på den linda in foten i nånting med silvertejp utanpå. Jag ringde hovslagaren som kom dagen efter och slog på skon - inget lindande och donande. Sen frågade hon häromdagen var benskydden var eller om hon skulle ta med. Nej, han rids aldrig med benskydd och ska inte ridas med benskydd det är därför det inte finns några. Sen ville hon tvätta ett skrapsår med sprit. Nej det behövs inte, tvål och vatten är bra. Jag hade hellre sett att hon frågade mig istället för att göra lite som hon tror när kunskapen uppenbarligen är lite sådär