Ta emot paket 17-22 med hund

Daff

Trådstartare
Jag ska få ett paket levererat hem någon gång mellan 17-22. Jag antog att dom kommer höra av sig en stund innan leveransen men tydligen ringer dom först när dom är hos mig.

Jag kommer ju inte ens kunna ta en kort promenad efter jobbet utan får nöja mig med att släppa ut Doris på gräsmattan på baksidan av huset jag bor i och försöka träna lite tricks inne eller på innergården.

Hur gör ni när ni väntar på paket?

Jag skulle gå kort kissrunda där jag ser infarten till min gata, en kväll utan riktig promenad fixar hunden. Träna lite trix är ju en bra idé.

Beställer bara hemleverans av sådant som är för tungt för att hämta på uthämtningsställe just för att jag inte vill bli låst.

Jag skulle gå kort kissrunda där jag ser infarten till min gata, en kväll utan riktig promenad fixar hunden. Träna lite trix är ju en bra idé.

Beställer bara hemleverans av sådant som är för tungt för att hämta på uthämtningsställe just för att jag inte vill bli låst.

Jag tror inte att det gick att välja bort hemkörningen, om man inte hämtade i deras butik som ligger i en annan stad. Annars tänker jag som du, hemkörning låter lyxigt men det är mest bara bökigt.

Måste du vara hemma för att ta emot leveransen? Det är inte så att de får lämna paketet vid dörren utan att du är där?

Det är en julkalender med alkohol så jag måste vara hemma och kunna visa leg för få paketet, annars hade det ju varit smidigt.

Nu hann jag ta en liten promenad här på eftermiddagen så Doris får klara sig med lite rastning runt huset ikväll. Hon klarar sig säkert utan promenad en dag men jag tycker lite synd om henne som då får en ganska tråkig dag.

Nu hann jag ta en liten promenad här på eftermiddagen så Doris får klara sig med lite rastning runt huset ikväll. Hon klarar sig säkert utan promenad en dag men jag tycker lite synd om henne som då får en ganska tråkig dag.
Jag vet inte vi har beställt alkohol många gånger och det står att man måste visa leg. Men flera gånger har det bara lämnats vid dörren när vi inte varit hemma. De gånger vi varit hemma har det bara lämnats av i handen utan id.

Nu är det kanske redan lämnat, men vi brukar få en länk där vi kan följa transporten och där brukar stå en preliminär tid.

Jag ska få ett paket levererat hem någon gång mellan 17-22. Jag antog att dom kommer höra av sig en stund innan leveransen men tydligen ringer dom först när dom är hos mig.

Jag kommer ju inte ens kunna ta en kort promenad efter jobbet utan får nöja mig med att släppa ut Doris på gräsmattan på baksidan av huset jag bor i och försöka träna lite tricks inne eller på innergården.

Hur gör ni när ni väntar på paket?
Om det är via Best transport så får du alltid en länk en stund innan där du kan följa leveransen, se mellan vilka tider den beräknas komma samt hur många som är före dig. Jag har aldrig haft problem med hundarna och leveranser just för att nästan alla bolag skickar ut länk innan.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 143
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 078
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 877
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Jag ska träffa mitt stickgäng på Espresso house i morgon och eftersom vi ska ses redan vid 17 kommer jag inte hinna ta någon prommis...
Svar
7
· Visningar
1 206
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Hård nacke