Uppskattar all pepp, ögonen går i kors här.
Tjejen åker hem nu, hon kunde inte stanna kvar längre. Jag & mannen är nu ensamma kvar, sambon jobbar & när han kommer hem måste han få sova ett par timmar först innan jag kan få avlösning.
Alla däckar på olika håll så fort vi får chansen.
Nu diar fölet 2 gånger i timmen, var tvungen att släppa ut valacken som hållt henne lugn i stallet med sitt sällskap & den andra fölstoet åkte på lösdrift själv, har bara 3 boxar i stallet. En har fölungen själv.
Tyvärr började valacken hosta (gör det när han får stå inne för mycket), har nu tagit in den andra märren istället & han går ute. Men hon är inte lika poppis & stoet vi försöker få adoptera är inte helt nöjd just nu & stressar i boxen.
När hon hade kickan så sa hon inte flaska när vi släppte ut dom andra 2 hästarna i hagen. Var helnöjd ändå.
Mja... sjukskiven för han var snäll blev jag inte, är gravid i snart 7 månaden & skulle sluta jobba den sista April, när jag ringde & sjukade mig idag (kräks & är helt slut)
Så var han nog på lite dåligt humör så jag har fått slutat jobba från & med idag & ska lämna in alla nycklar & passerkort & ta mig en funderare på om jag ska komma tillbaka 2011 som det är bestämt.
Har varit sjuk en del denna graviditeten både fysiskt & psykiskt (hade en grav somgick total fel ifjor) , inte behållt mat då & då, sovit, foglossningarna har varit extrema periodvis. Förstår han blev less helt enkelt då bilarna måste rulla ändå.
Men nu har jag gott om tid att ta tag i detta, ska bara försöka stjäla till mig lite sömn lite då & då & inte göra mig själv fullständigt utmattad så jag brakar ihop fullständigt.