Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du måste vara otroligt less på grytlappar!Jag är äntligen snart klar med mina 180 grytlappar längtar tills jag kan sy nått annat.
Det vill jag lova att jag ärDu måste vara otroligt less på grytlappar!
Jag använder duktyngder. Supersmidigt!Har blivit helt hooked på The great Brittish sewing bee - och ser att många använder olika typer av vikter istället för att nåla när de klipper mönster. Någon som använt den tekniken? Ser att vissa ser ut att ha hemmasydda tunga typ ”ärtpåsar” men gissar att de är fyllda med något mycket tyngre.. Funderade på om jag skulle sy något sådant av styvbitar, men ingen idé om det inte är en smidig teknik
Jag använder både tyngder och nålar. Tyngder för att typ och papper ska ligga slätt och still, sen nålar jag sen klipper jag.Har blivit helt hooked på The great Brittish sewing bee - och ser att många använder olika typer av vikter istället för att nåla när de klipper mönster. Någon som använt den tekniken? Ser att vissa ser ut att ha hemmasydda tunga typ ”ärtpåsar” men gissar att de är fyllda med något mycket tyngre.. Funderade på om jag skulle sy något sådant av styvbitar, men ingen idé om det inte är en smidig teknik
Jag använder duktyngder. Supersmidigt!
Har även nån tung ljuslykta och en sten.
Tack! Har lagt ut tunga grejer jag har haft hemma innan, men har också nålat utöver det. Men ska spana på lite på lite tyngder, antingen att köpa eller göra egnaJag använder både tyngder och nålar. Tyngder för att typ och papper ska ligga slätt och still, sen nålar jag sen klipper jag.
Många syr sina egna och fyller tex med ris.Tack! Har lagt ut tunga grejer jag har haft hemma innan, men har också nålat utöver det. Men ska spana på lite på lite tyngder, antingen att köpa eller göra egna
https://kokodoko.se/blogg/tutorial-sy-monstervikterTack! Har lagt ut tunga grejer jag har haft hemma innan, men har också nålat utöver det. Men ska spana på lite på lite tyngder, antingen att köpa eller göra egna
Tack slapp jag googla med! Hade trott ris inte skulle bli tungt nog, var inne på att fylla med sand, men man kan ju testa och se vad för vikt man får till med ris!
Saxmagnet för sömsmån - vilken grej!
Sy, väg och återrapportera. Jag är intresserad att veta.Tack slapp jag googla med! Hade trott ris inte skulle bli tungt nog, var inne på att fylla med sand, men man kan ju testa och se vad för vikt man får till med ris!
Jag använder duktyngder. Supersmidigt!
Har även nån tung ljuslykta och en sten.
Jag använder också lite diverse, mobilen, någon vas som står i närheten en liten porslinsfigur osv. Har inte riktiga tyngder .Jag anvander ett par tape hallare, ett par staplers, och nagra magneter i metall hallare som jag fatt fran jobbet.
Duktyngder tillsammans med tape-hallare later mycket battre. Ska undersokas.