Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kan absolut bli för tjockt tyvärr. Är det kantbandat eller hur ser det ut där du sätter knappar? Ska finnas med längre pigg, men osäker hur pass mycket längre dom är. Upplever att det är lättare att trycka ihop tillräckligt med en spindelpress än handpressen. Du kan också försöka hamra på tyget där du ska sätta knappen, det kan reducera lite bulk.Suck. Gjort klart pyjamasen. Nästan. Verkar som om tyget är för tjockt för kamsnapsen.. Hanen lossnar på varenda en..
Vad kan jag göra?
Finns det andra typer av snaps för lite tjockare tyg? Trycker jag för dåligt? Ska jag sätta vanliga knappar istället?
Ja det är kantband. Och collegetyg. Så det är nog för tjockt. Hmm hur löser jag det? Ska prova hamra lite på det och det om det räcker.Det kan absolut bli för tjockt tyvärr. Är det kantbandat eller hur ser det ut där du sätter knappar? Ska finnas med längre pigg, men osäker hur pass mycket längre dom är. Upplever att det är lättare att trycka ihop tillräckligt med en spindelpress än handpressen. Du kan också försöka hamra på tyget där du ska sätta knappen, det kan reducera lite bulk.
Ett alternativ är att sy på dragkedja om det inte går att få till. Vet inte om såna metall ringknappar funkar bättre heller, brukar sällan använda detJa det är kantband. Och collegetyg. Så det är nog för tjockt. Hmm hur löser jag det? Ska prova hamra lite på det och det om det räcker.
Nja, ringar brukar inte sitta så bra är min erfarenhet. Dragkedja blir för knöligt tror jag. Lutar åt vanliga knappar.Ett alternativ är att sy på dragkedja om det inte går att få till. Vet inte om såna metall ringknappar funkar bättre heller, brukar sällan använda det
Jag hade nog beställt ändå, om du behöver flera olika längder så kommer du stå för samma dilemma senare ocksåHar kört fast i mitt väsktillverkande. Behöver vita dragkedjor i olika längder, men har bara svart hemma. Vill inte vänta på beställning, det kan ju ta evigheter innan de är framme.. Har ingen butik som säljer i närheten heller.
Hmm dilemma. Ska jag ta svart istället och låta det bli stora kontraster mellan tyg och dragkedja?
Tyget är ljusgrönt med vitt mönster. Dragkedjorna kommer sitta under locket, så de kommer ju inte synas.
Jaa, jag behöver ett delbart och några vanliga i olika längd. Men om jag beställer kan jag ju inte fortsätta sy Men du har rätt, det blir nog bättre att beställa. Bara hoppas de kommer fram snabbt.Jag hade nog beställt ändå, om du behöver flera olika längder så kommer du stå för samma dilemma senare också
Många sidor är ju snabba, bibbis och symaskinsexperten är ju supersnabba och dom har väl en del dragkedjor har jag för mig. Lullan har ju massor av fina dragkedjor men kan ta tid på sig att skicka.Jaa, jag behöver ett delbart och några vanliga i olika längd. Men om jag beställer kan jag ju inte fortsätta sy Men du har rätt, det blir nog bättre att beställa. Bara hoppas de kommer fram snabbt.
Det blev Bibbis Är väl mest Postens hantering jag är lite orolig för, de hanterar ju mycket paket nu. Men det kommer nog bli bra.Många sidor är ju snabba, bibbis och symaskinsexperten är ju supersnabba och dom har väl en del dragkedjor har jag för mig. Lullan har ju massor av fina dragkedjor men kan ta tid på sig att skicka.