Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket underbart tyg!Och jag har igår blivit klar med 2 whippet täcken som var på beställning. Ligger efter som sjutton med beställningar marknader tar mer tid än man tänker sig... Visa bifogad fil 133040
Ja visst är det! Köpt hos nordanro, älskar deras hjortron tyger!Vilket underbart tyg!
Visa bifogad fil 133391
Min första body. Lite ostruken och knapparna sitter lite snett. Men överlag är jag nöjd.
Haha, måste ju lägga ribban för ungenJatte gullig ... men en armadillo? De storsta forstorarna av tradgarden.
Ska bli spännande att se när den är klar!I väntan på tygerna satte jag igång ett jätteprojekt. En lapptäckeskjol. Jag är galen
Därför har jag helt gett upp mönster tidningar, dom sugerOttobres mönsterark Tänkte sy en pyjamas i storlek 62. Tog nästan en timme att rita av alla delar! Helt matt nu, behöver en paus innan jag försöker tolka instruktionerna..
Suger är bara förnamnet! Men det var en så söt pyjamas, och jag har ändå en massa tidningar liggandes.. Föredrar helt klart projektor med lager.Därför har jag helt gett upp mönster tidningar, dom suger