tycker den blå var fin till tyget
Då får det bli bara blå men först måste jag lära mig nya maskinen och jag HATAR att lära mig ny teknikHade bara tagit den blå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tycker den blå var fin till tyget
Då får det bli bara blå men först måste jag lära mig nya maskinen och jag HATAR att lära mig ny teknikHade bara tagit den blå
Jag hade kört 30 för säkerhets skull, eller om du har ett ylle program alt handtvätt program på maskinen. Det är dessutom "bättre" om det blir förstört nu än vid det färdiga plagget, ifall du skulle glömma att det inte går att tvätta och sen slänga in det med andra kläder.Har köpt ett tyg som är en ullblandning. Tyvärr fanns inte lappen kvar på det så vet inte hur det ska tvättas. Tänkte sy en kjol av det och är nu i valet och kvalet om jag ska tvätta tyget eller inte. Tänk om jag tvättar fel och tyget blir förstört.
Ja det är så jag tänkt göra. Det som får mig att fundera på att sy kjolen först är att då kan jag använda den några gånger innan den blir förstörd i såna fall. Men jag tror nog det får bli tvätt först. Hon i tygaffären sa att jag kunde klippa ut en bit, rita av den på ett papper, tvätta och sen jämföra hur mycket den krympt.Jag hade kört 30 för säkerhets skull, eller om du har ett ylle program alt handtvätt program på maskinen. Det är dessutom "bättre" om det blir förstört nu än vid det färdiga plagget, ifall du skulle glömma att det inte går att tvätta och sen slänga in det med andra kläder.
Så fina! Vad använder du för mönster? Hade tänkt sy en tunn långärmad till brorsonen!Gårdagskvällens åstadkommande i tomteverkstaden; sex tröjor till Alfred. Visst säger man väl att mjuka paket är barnens favoriter?
Visa bifogad fil 108586
Tack!Så fina! Vad använder du för mönster? Hade tänkt sy en tunn långärmad till brorsonen!
Tack! Jag har ju sytt kortärmad av det, att jag inte tänkte på att det mönstretTack!
Ester & Ebbe är mönstret, modifierat det lite dock då jag tycker halsringningen blir för stor annars.
Du ser vilken tur du köpte den ändå jättefin!Jag vet inte hur länge denna kjolen har legat och väntat på att bli klar och det blev nästan precis som jag ville ha den Och nya maskinen bara gled igenom allting som om det var det lättaste i världen. Min haka är fortfarande vid knäna Singern hade troligen havererat totalt och fått slängas om jag försökt sy jeanstyg med den
Visa bifogad fil 108716
Verkligen! Den är lite mer högljudd än Singern men den mer viner än smäller och hackar och den vibrerar knappt alls. Det känns konstigt att bordet inte skakar när jag syrDu ser vilken tur du köpte den ändå jättefin!