Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men gud så snygga mönsterWaffle patterns
Det är fickor till förbannelse, men oj så fina mönster! Inte de enklaste, med alla detaljer och delar, men jag har ju lyckats en gång förr (med en jacka till min man).
Momiji heter mitt senaste inköp. Är så pepp! Ska bara fixa tyg med.
Blev jättenöjd med hur pingvintyget blev i byxorna Visa bifogad fil 109397
Igår och idag har jag ägnat åt att sy byxor och tröjor till dottern, plus en kjol till mig. Nu är det bara en pyjamas kvar att göra i enhörningstyget, som redan är utklippta, och sedan är jag klar med alla vintertygerna Visa bifogad fil 109395
Jag får inte köpa mer tyg om jag inte använder upp det jag har, för det har vi inte plats till, så måste ju göra plats tills om det kommer vårtygerWow vad produktiv du är! Och vad kul att se så många av mina tyger uppsydda!
Note to self, visa inte det här inlägget för min sambo.Jag får inte köpa mer tyg om jag inte använder upp det jag har, för det har vi inte plats till, så måste ju göra plats tills om det kommer vårtyger
Jag filar på en förhandsbokning as we speakJag får inte köpa mer tyg om jag inte använder upp det jag har, för det har vi inte plats till, så måste ju göra plats tills om det kommer vårtyger
Oj oj, bråttom att sy upp hösttygerna som är kvar dåJag filar på en förhandsbokning as we speak
Ritar du alla designers själv?Jag filar på en förhandsbokning as we speak
Nej jag köper i nuläget in designer som jag sedan trycker upp. I framtiden, när mitt dygn har fler timmar () så är planen att rita egna.Ritar du alla designers själv?