Sytråden 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick bli en ny jultröja idag också 😅
IMG_20221224_132146.webp

Waffle patterns :love:
Det är fickor till förbannelse, men oj så fina mönster! Inte de enklaste, med alla detaljer och delar, men jag har ju lyckats en gång förr (med en jacka till min man).
Momiji heter mitt senaste inköp. Är så pepp! Ska bara fixa tyg med.

Blev jättenöjd med hur pingvintyget blev i byxorna :love:Visa bifogad fil 109397
Igår och idag har jag ägnat åt att sy byxor och tröjor till dottern, plus en kjol till mig. Nu är det bara en pyjamas kvar att göra i enhörningstyget, som redan är utklippta, och sedan är jag klar med alla vintertygerna :up:Visa bifogad fil 109395

Wow vad produktiv du är! Och vad kul att se så många av mina tyger uppsydda! 😍😍

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 403
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 219
Senast: malumbub
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 432
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA