Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var inhandlar man ett användbart sånt?Jag använder typ byggplast Smidigt!
Bygghandeln. Finns olika tjocklekar att välja på.Var inhandlar man ett användbart sånt?
Tyckte det jag fick var för prassligt och tunt men är tveksam till om det var riktig byggplast.
Lowland Kids släppte nyss ett nytt mönster, youth lounge sweats. Cut and sew (Elvelyckan) har också nyss släppt ett, Bobby tror jag det heter.Sytt en raglantshirt till systersonen. Tog ungefär en halvtimme inklusive att klippa tyg med efterhängsen katt i vägen Snabba projekt ger mersmak.
Någon som sitter inne på ett bra mönster på trikåbyxor för barn? Inte så tajt som leggings tänker jag mig, kanske med resår nertill? Jag vet när jag ser det
Hur stort barn? Jag gillar Jubel & Balubas Happydays (heter de väl? Totalt hjärtstillestånd här..)Sytt en raglantshirt till systersonen. Tog ungefär en halvtimme inklusive att klippa tyg med efterhängsen katt i vägen Snabba projekt ger mersmak.
Någon som sitter inne på ett bra mönster på trikåbyxor för barn? Inte så tajt som leggings tänker jag mig, kanske med resår nertill? Jag vet när jag ser det
,6 årHur stort barn? Jag gillar Jubel & Balubas Happydays (heter de väl? Totalt hjärtstillestånd här..)
Tycker det var snyggt utlagda skarvar. Speciellt att de matchar varandra mellan benen, inte bara randomFördelen med att sy barnkläder är att det går fort Visa bifogad fil 107599
Det blev Ellie and Macs Joggers. Tyget räckte inte till två ben så jag improviserade. Tror det blev rätt bra.
Jag har gjort utan någon söm alls. De har inte repat upp sig nämnvärt. Vaxet gör sitt och jag brukar toppa upp vaxet bara när de blir slitna (vilket de sällan blir i kanterna till att börja med utan mer där de viks).Någon här som har gjort egna bivaxdukar? Jag har massa bommulstyg till ändamålet, och har köpt hem vax. Men funderar på kanterna. De man ser på reklam är ju inte fållade, men kanske ofta klippta med zickzack-sax? En sån har jag inte, men kanske inte är risk för upprepande av tygerna iom vaxet ändå?