Sytråden 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått väldigt kalla fötter med min nya maskin för jag är rädd för allting som är nytt så just nu vill jag bara skicka tillbaka den och ha kvar min gamla. Den gamla funkar fortfarande helt okej efter att den där delen ramlade ut så då känns det onödigt med en ny maskin, men jag vet ju att den gamla lever på lånad tid och jag behöver en ny. Men jag tycker inte om när jag inte vet vad jag har att göra med

Jag har fått väldigt kalla fötter med min nya maskin för jag är rädd för allting som är nytt så just nu vill jag bara skicka tillbaka den och ha kvar min gamla. Den gamla funkar fortfarande helt okej efter att den där delen ramlade ut så då känns det onödigt med en ny maskin, men jag vet ju att den gamla lever på lånad tid och jag behöver en ny. Men jag tycker inte om när jag inte vet vad jag har att göra med
Äsch det ska gå bra! Sätt dig och prova sömmarna som första steg :)

Och jag har fortfarande inte köpt min symaskin för jag velar hela tiden över vad jag ska ha. Hade ju hoppats hitta en på black friday men där gick jag bet.

Hoppas att du vågar komma igång i alla fall. När väl tråden är där så känns det förhoppningsvis lättare :heart

Har du "ritning" ovanpå luckan? Det ärdet på min alfa :)
Det var det ☺️
Följde det inte med en manual?
Jag trodde inte det, men det visade sig att jag råkat lägga den bland en hög skräp så nu har jag engelsk bruksanvisning iallafall. Svensk måste jag ladda hem själv och det vet jag inte heller hur man gör 🤣
Hoppas att du vågar komma igång i alla fall. När väl tråden är där så känns det förhoppningsvis lättare :heart
Hoppas på det! Jag hatar verkligen allt vad teknik heter och vet bara en bråkdel av vad min gamla maskin kan göra, men den nya ska jag försöka lära mig ordentligt så jag verkligen kan använda den fullt ut!

Det var det ☺️

Jag trodde inte det, men det visade sig att jag råkat lägga den bland en hög skräp så nu har jag engelsk bruksanvisning iallafall. Svensk måste jag ladda hem själv och det vet jag inte heller hur man gör 🤣

Hoppas på det! Jag hatar verkligen allt vad teknik heter och vet bara en bråkdel av vad min gamla maskin kan göra, men den nya ska jag försöka lära mig ordentligt så jag verkligen kan använda den fullt ut!
Det går säkert bra. Fota och fråga om du kör fast så kan du nog få hjälp.
Hoppas du kan sy mycket kul saker nu med ny maskin! :)

Det här är min nya tomte. Han heter Jean-Claude och har lite slagsida.
16695571330338163949263341359180.webp

Trodde jag skulle få lite lugnt någon dag nu, och kanske sy nått nytt åt mig själv men tji fick jag! Massor av beställningar I webbutiken i helgen, så nu ska det sys närmare 15 spishanddukar och 4 dubbla grytlappar 🙄

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 403
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 224
Senast: malumbub
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 435
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V