Det är en så härlig känsla!Fin! Alltid lika kul när man får ut mer än man tror jag har fått ut en tröja till mig på typ 70 cm tyg, med lång ärm en gång
Trodde det skulle bli en kort klänning, men den når till knäna på mig. Perfekt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är en så härlig känsla!Fin! Alltid lika kul när man får ut mer än man tror jag har fått ut en tröja till mig på typ 70 cm tyg, med lång ärm en gång
Fantastiskt fin! Imponerande att du fick ihop detInte illa att få ut en hel klänning till mig själv från 90 cm tyg!
Visa bifogad fil 106230
Mycket mer färgglad i verkligheten.
Ljuvlig!!Inte illa att få ut en hel klänning till mig själv från 90 cm tyg!
Visa bifogad fil 106230
Mycket mer färgglad i verkligheten.
Kvinnan i filmen har givit ut en bok! Tänkte faktiskt försöka se om biblioteket kan köpa in den innan jag gör det själv. Tror inte det var några mönster i den, men en introduktion till mönsterkonstruktion. Gillar patterns of fashion (tänkte spara ihop och köpa några när jag känner mig rik nog) ^^Har tittat allt för mycket på duktiga sömmerskor på youtube, istället för att sy själv…
Men blev extra inspirerad av den här, och jag har ett tyg som skulle kunna passa, men var hittar man mönster? Kvinnan i filmen använde magi (=superior pattern making skills) som jag inte har.
Kul!!Tittatittatitta Men jag behöver definitivt en bruksanvisning för den är mycket mer avancerad än min singer
Visa bifogad fil 106307
Ja men jag är jättenervös för jag är så extremt oteknisk så jag är rädd att ha sönder denKul!!
Hoppas att du gillar det lika mycket som jag gör!Visa bifogad fil 106332
Kolla vad som kom idag!!
Jaa jag älskart! Lite extra roligt att rexen har en morot haha.Hoppas att du gillar det lika mycket som jag gör!
Så cool!Idag fick jag äntligen tiden att sy min klänning jag ska ha på brorsans bröllop imorgon jättesvårt tyg att fotografera, det är en lycra med lurex trådar i svart, blått och guld, väldigt fint! Men skitjobbigt att sy I för det är väldigt sladdrigt Visa bifogad fil 106387
Guud så snygg!Idag fick jag äntligen tiden att sy min klänning jag ska ha på brorsans bröllop imorgon jättesvårt tyg att fotografera, det är en lycra med lurex trådar i svart, blått och guld, väldigt fint! Men skitjobbigt att sy I för det är väldigt sladdrigt Visa bifogad fil 106387