Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, ingen information alls så tack! Då vet jag att den är på väg åtminstone@Lyan vet inte om du sett detta eller redan fått information, tänkte om din maskin kanske är där såg att lisas har stängt idag, deras personal kunde inte ta sig till jobbet pga att all kollektivtrafik i Vänersborg är inställd snökaos tydligen.
Visa bifogad fil 106011
Byt till svart mudd?Nope. Alldeles för tomte-röd. Skulle inte haft vit mudd Visa bifogad fil 106214
Det var min första tanke med, men jag har inget hemma..Byt till svart mudd?
Men vad kasst!Köpt en del nya tyger nu på reor i veckan. Fick hem 3 paket igår varav ett från Elvelyckan. Köpte 2 hemliga 2a sort. Paket för 199 kr st (ord 399). Men jag är inte särskilt nöjd måste jag säga. Det är ok för det priset jag gav, men hade inte velat betala fullpris. Kunde inte se mer än på ett tyg att det var hål och ojämna färger, men kanske 75% av bitarna var 10-30 cm stora, både trikå och mudd.. Fick änden på en badlycra, där det var 15 cm vitt och kanske 15 cm mönster. Vad tusan gör man med 15 cm x fb I badlycra?! Mudd går ju ändå att använda. Men badlycra
Ja det tycker jag med. Fick 10 bitar mudd, varav 4 i "sage" och 2 bitar I nån lilabrun nyans. 4 bitar under 15 cm, 1 ca 70 cm, övriga typ 30 cm. Fick en större bit pippi tyg, kanske 70 cm så det var väl bra, tur jag har ett brorsbarn jag kan använda det till. Sen 3 bitar ribbad trikå 15-30 cm, 1 bit ullmix eller nått 25-30 cm, ca 50 cm softshell med brun botten och vita blommor, 3 bitar tråkig vävd bomull, 3 bitar trikå och 1 French Terry 15-25 cm stora. 2 viscose trikåtyger varav den bruna har hål och färgskiftningar och den gröna med valar är snedklippt så kanske 35 cm på smalasteMen vad kasst!
Fin! Alltid lika kul när man får ut mer än man tror jag har fått ut en tröja till mig på typ 70 cm tyg, med lång ärm en gångInte illa att få ut en hel klänning till mig själv från 90 cm tyg!
Visa bifogad fil 106230
Mycket mer färgglad i verkligheten.