Sytråden 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_20221111_192302.webp

Är det nån här som vet bra mönster på byxor och tröja (lång eller kortärmad) i bomullstrikå till barn, storlek 92-98?
Jag gillar Lowland Kids! Tröjorna här ovan (de med 4 i bild) är deras Dolman Tee :) supersnabba att sy och bra mönster. Dom har lite olika byxor med, men har inte testat dom än.

Jag är tjurig för jag har fortfarande inte fått någon ny information om när min nya symaskin kommer. Funderar på om det går att häva köpet om det drar ut ännu mer på tiden och köpa någon annan. Iofs orkar jag inte sy nu ändå så det kan kanske kvitta, men jag är lite orolig för pengarna

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
406
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 406
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 224
Senast: malumbub
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så...
2
Svar
32
· Visningar
2 435
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar