sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fy, jag ser inte fram emot att behöva ha på barnprogram när min dotter blir äldre. :yuck:

Det måste man inte. Vi tittar på sport, mat- och bakprogram samt program i stil med Trafikpoliserna och Meltzer och döden. Mycket bättre :D
(Jodå, det händer faktiskt att unga fröken tittar på barnprogram. Jag vägrar dock "dubbat jävla hjärndött skit som gör tittarna dumma i huvudet" :rofl: )

Det måste man inte. Vi tittar på sport, mat- och bakprogram samt program i stil med Trafikpoliserna och Meltzer och döden. Mycket bättre :D
(Jodå, det händer faktiskt att unga fröken tittar på barnprogram. Jag vägrar dock "dubbat jävla hjärndött skit som gör tittarna dumma i huvudet" :rofl: )
Åh missat inte Carina och Meltzers nya program, om historia, framför allt kvinnors historia! Visserligen lite kortfattat men det ger en intressant inblick i historien och lockar att lära sig mer! :D

Åh missat inte Carina och Meltzers nya program, om historia, framför allt kvinnors historia! Visserligen lite kortfattat men det ger en intressant inblick i historien och lockar att lära sig mer! :D

Givetvis följer vi det programmet också :D Vi är båda två väldigt intresserade av historia och framförallt dottern gillar Christine Meltzer :)

Jag tvingades titta på Teletubbies en av få gånger jag passat en mini-medborgare. Jag var: O_o :nailbiting:

De som gjort Teletubbies måste ha tagit all narkotika som finns... samtidigt. Vad var det för fel på 70-talets socialt kommenterande, kommunistinspirerade tecknade sagor från öststaterna liksom? ;) De var iaf producerade med någon form av intelligens :D

Edit: Jag älskade "Vilse i pannkakan" och är fortfarande skeptisk till Storpotäten :cautious: När jag var liten var jag livrädd :laugh:
Tack, nu vet jag varför mina barn e som dom e. . Dom tittade hela dagarna.

Blir ju så när man inte är hemma och vilar tills kroppen är frisk. jobba sjuk leder bara till att man smittar andra och att man drar ut på skiten.
Det är ju så att barnen på jobbet är sjuka med så att det är inte omöjligt att det är en ny förkylning

Precis kommit hem.
Jag har inte läst ifatt dagens händelser men hoppas alla mår bra.

Om någon höll tummarna så gjordes det ett fantastiskt jobb på den biten. :bow:
4 matskålar i porslin som egentligen inte ens är matskålar utan köpa på hemavdelningen inhandlade och en sån där "antiglupsk" skål med taggar i plast, den var det inget pris på men jag betalade så löjligt lite så den fick följa med.
Den som ev. är nyfiken på bilder får kolla i shoppingstråden så kommer dom där och även lite annat som blev handlat till Pälsfröken.
Japp jag köpte lite till mig själv med men har redan ätit så det är inkastat i skafferi/kyl/frys och nu ska jag ha kaffe, helst en hel termos inte druckit det sen jag åkte :nailbiting:

/Nöjd, trött och kaffesugen hallonsaft.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 930
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar