Jag har precis fått veta att en bekants hus har brunnit ner till grunden och hon ligger på sjukhus då hon andats in rök. På bilderna i tidningen slog lågorna upp genom taket och ett fönster.
Men så fruktansvärt! Jag hoppas hon klarar sig någorlunda
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har precis fått veta att en bekants hus har brunnit ner till grunden och hon ligger på sjukhus då hon andats in rök. På bilderna i tidningen slog lågorna upp genom taket och ett fönster.
Jag älskade också teletubbies när jag var en liten skitunge , nu kan jag däremot hålla med om att bl.a solen med en bebis faktiskt är asläskigDu, ungen jag passade var helfascinerad. Jag frågade mamman efteråt om det där verkligen var lämpligt för barn?! Hon skrattade
Ja, jättehemskt. Jag vet ju inte mer än det som stod på FB och i tidningen och det verkar som om hon är ganska okej. Hon hann ut ur huset i tid.Men så fruktansvärt! Jag hoppas hon klarar sig någorlunda
Skönt detJa, jättehemskt. Jag vet ju inte mer än det som stod på FB och i tidningen och det verkar som om hon är ganska okej. Hon hann ut ur huset i tid.
Nämen fy så hemskt Hoppas att hon blir bra. Jag kan tänka mig att det är farligt att få i sig brandrök.Jag har precis fått veta att en bekants hus har brunnit ner till grunden och hon ligger på sjukhus då hon andats in rök. På bilderna i tidningen slog lågorna upp genom taket och ett fönster.
Att jag misskött min ekonomi så pass att jag fått 15 i rest. Med lätt OCD över siffror och ekonomi hade jag hamnat på psyket
Det mystiska paketet var inte till mig Var till en granne i porten bredvid såg vi när tjejen på Ica tog fram det. @sthu
de som gjorde Dr Snuggles hade nog inte tagit något hellerJag tvingades titta på Teletubbies en av få gånger jag passat en mini-medborgare. Jag var:
De som gjort Teletubbies måste ha tagit all narkotika som finns... samtidigt. Vad var det för fel på 70-talets socialt kommenterande, kommunistinspirerade tecknade sagor från öststaterna liksom? De var iaf producerade med någon form av intelligens
Edit: Jag älskade "Vilse i pannkakan" och är fortfarande skeptisk till Storpotäten När jag var liten var jag livrädd