Då vet Törnis vad som skall inhandlas som födelsedagspresent.Barnet äger inga kritor eller tuschpennor, förmodar jag..... ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då vet Törnis vad som skall inhandlas som födelsedagspresent.Barnet äger inga kritor eller tuschpennor, förmodar jag..... ??
Japp! Och plötsligt var den vita sterila lägenheten blott ett minne från länge sedan.....Då vet Törnis vad som skall inhandlas som födelsedagspresent.
Då vet Törnis vad som skall inhandlas som födelsedagspresent.
fyfan vad jag hatar "Bamse och åsnetävlingen". Vilket jävla skitprogram
Kollar du på barnkanalen?fyfan vad jag hatar "Bamse och åsnetävlingen". Vilket jävla skitprogram
fyfan vad jag hatar "Bamse och åsnetävlingen". Vilket jävla skitprogram
Herregud - teletubbbies.Jag tvingades titta på Teletubbies en av få gånger jag passat en mini-medborgare. Jag var:
De gjort Teletubbies måste ha tagit all narkotika som finns... samtidigt. Vad var det för fel på 70-talets socialt kommenterande, kommunistinspirerade tecknade sagor från öststaterna liksom? De var iaf producerade men någon form av intelligens
Jag har precis fått veta att en bekants hus har brunnit ner till grunden och hon ligger på sjukhus då hon andats in rök. På bilderna i tidningen slog lågorna upp genom taket och ett fönster.
Professor Balthazar....och Linus på Linjen - det var grejor det !!Jag tvingades titta på Teletubbies en av få gånger jag passat en mini-medborgare. Jag var:
De som gjort Teletubbies måste ha tagit all narkotika som finns... samtidigt. Vad var det för fel på 70-talets socialt kommenterande, kommunistinspirerade tecknade sagor från öststaterna liksom? De var iaf producerade med någon form av intelligens
Edit: Jag älskade "Vilse i pannkakan" och är fortfarande skeptisk till Storpotäten När jag var liten var jag livrädd
Dagisfröken Galileo Galilei.....Jag tvingades titta på Teletubbies en av få gånger jag passat en mini-medborgare. Jag var:
De som gjort Teletubbies måste ha tagit all narkotika som finns... samtidigt. Vad var det för fel på 70-talets socialt kommenterande, kommunistinspirerade tecknade sagor från öststaterna liksom? De var iaf producerade med någon form av intelligens
Edit: Jag älskade "Vilse i pannkakan" och är fortfarande skeptisk till Storpotäten När jag var liten var jag livrädd
Teletubbies är det nått fel på. Tror inte ens att barn tycker om att se eländet egentligen
Professor Balthazar....och Linus på Linjen - det var grejor det !!