sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vänta bara tills kisse börjar använda Skype! :laugh: Särbons katt gjorde det... :cautious:
Jo det står nog inte på.Den här gången han jag se hur han gjorde annars brukar det ta timmar att laga sakerna han fixar .Det brukar bli dom konstigaste sakerna och det blir det väl då han trampar runt på tangentbordet .Ibland sätter han sig på snarke och trampar på start knappen så den stannar och startar och stannar igen ..Som tur är det en ventil som gör att man får luft ändå annars hade han tagit livet av mig för länge sedan

Är sur på mig själv och ganska ynklig,dumma tandläkare och dumma rädsla som gjorde att jag inte fick min tillfälliga bro idag,men den krävde 4 sprutor o jag ballade ur efter 2.
Tröstshoppade 2 semlor och 8 glassstrutar :o och tycker att alla borde pjoska o gulla med mig resten av dagen :idea:
Stackar lilla söta du ..Vet hur det är att gå till tandis och det är något jag avskyr mest av allt .Vara livrädd för något som inte är något att egentligen oroa sig för alls

Gud denna lägenhet allså. Så vit, som ett sterilt inredningsmagasin. Hur kan en unge bo här?
Spelar lite Army of Lovers och ger barnet mariekex. Känner mig som en riktigt bra barnvakt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 933
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar