Ska tydligen snöa ett dygn framåt nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska tydligen snöa ett dygn framåt nu.
Så ni skickar alltså inte hem sjuka barn??!! Konstigt.Det är ju så att barnen på jobbet är sjuka med så att det är inte omöjligt att det är en ny förkylning
Hur gammal är din dotter? Kanske gäller att skola in dem tidigt iofs!
Haha jo om de har feber eller på annat sätt inte mår bra så ringer vi föräldrar.Så ni skickar alltså inte hem sjuka barn??!! Konstigt.
Mina flickor tittar på My Little Ponny hela tiden.Det får bli Pippi, Ronja rövardotter och Emil i Lönneberga i så fall!
Hoppas du får en god natts sömn.Gått 6 km med hundarna. Kan ju hoppas jag kan stå på benen i morgon bara
Kaninen mår bättre och jag ska strax sova! Natti!
verkar inte vara någon ende på snön.Snöar som attan här nu och ska tydligen bara fortsätta i ett par dagar. Hästarna får ställas av ett tag för nu är det isgator med snö ovanpå och jag har ingen lust att gå omkull med min virrpanna till häst. Aramis är så försiktig av sig så det skulle säkert gå att rida honom men Annie har ingen aning om hur man taggar ner
Frisören tog av en dm hår idag så nu ska jag och mitt ovanligt korta hår gå och lägga oss. Natti!
När jag fick den infon när jag var barnvakt blev svaret: Jag satsar på att överleva och hålla ungen på skapligt humör, sockerkickar och klättrandes i taket är dina problem att lösa.Och nu messade mamman att barnet inte ska äta för mkt socker.. joråsåattehhmm det tåget har redan gått
När jag fick den infon när jag var barnvakt blev svaret: Jag satsar på att överleva och hålla ungen på skapligt humör, sockerkickar och klättrandes i taket är dina problem att lösa.
Det är ju liksom inte mitt fel att folk skaffar barn och behöver hjälp, tillverkningen fixar folk så bra så tydligen men sen blir det värre visst mellanåt.
Japp och min syster fick ta det för hon var grymt beroende av att få hjälp och jag lovar vare sig hon eller ungen for illa.På riktigt? Du svarade så?
Jag älskade my little pony som litenMina flickor tittar på My Little Ponny hela tiden.
Japp och min syster fick ta det för hon var grymt beroende av att få hjälp och jag lovar vare sig hon eller ungen for illa.
Du vet det där att det kan låta värre än det är och speciellt i text
Fy vad otäcktJag har precis fått veta att en bekants hus har brunnit ner till grunden och hon ligger på sjukhus då hon andats in rök. På bilderna i tidningen slog lågorna upp genom taket och ett fönster.
Brukar folk ta en okänd person och ha ungarna hos?Syster är en annan sak, man känner ju varandra väl i de flesta fall och vet vad man kan säga och inte. Hoppas jag.
Alla fall positivt budskap i serien.Jag älskade my little pony som liten
Hur ser HbA1C ut jämflrt med det uträknade värdet i libren?
Kom det som en överraskning?
Pasta är väl inte bekymret? Pasta kan man äta och gärna fullkorn då. I rimlig mängd och anpassat till medicindos. Men det är annat som drar upp det väl?
Jag kämpar som en gnu numera efersom kortisonet gör värdena helt oberäkneliga. Jag kan ligga OK med pilen rakt fram, och en halvtimme senare - utan föda - ligga skyhögt. Men jag kollar hela hela tiden. Hatar kortisonet men älskar vad det gör med övriga delar av min kropp.
Kämpa på!
Är sur på mig själv och ganska ynklig,dumma tandläkare och dumma rädsla som gjorde att jag inte fick min tillfälliga bro idag,men den krävde 4 sprutor o jag ballade ur efter 2.
Tröstshoppade 2 semlor och 8 glassstrutar och tycker att alla borde pjoska o gulla med mig resten av dagen
Jo,nu är det slut,jag har inte lagt in någon beställning Ingen snö här änverkar inte vara någon ende på snön.