sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stökig dag idag! Fick starthjälp för att bilbatteriet laddat ur, kör därefter runt i över 20 minuter men sedan dör bilen igen när jag ska starta upp den. Får starthjälp en gång till och kör sedan till verkstaden och byter batteri.

Nu fungerar bilen men jag är helt slut och har dåligt samvete för att jag inte orkar träna i 5-10 minuter och att bebisen inte fått tillräckligt med amning utan druckit ersättning. Målet för ikväll blir väl att hinna duscha ...

Dessutom är jag lite ledsen pga vänner.
:heart:heart:heart

Jag hopas verkligen att du inte får det. ett tråkigt liv förtjänar du verkligen inte.
Jag måste hitta ett sätt att jonglera alla mina idéer utan att bli överväldigad av allt jag behöver göra.

Men va i...?! Vad är det för jävla stolpskott till psykolog? :rage::mad:
Han hade nog ingen aning om att ett lägenhetsliv vore själadödande för mig, utan tyckte nog att det var en bra idé så att jag skulle slippa ha så mycket att göra.

Kattens min när jag började låta samtidigt som jag lekte med laserpekaren
IMG_20180305_191137.webp

Försöker plugga... :meh: Är för trött. Har sagt hundra tusen miljoner gånger att jag måste anstränga mig och skriva "ordentligt" igen men den här gången menar jag det - för gud vilka ovanor man får av att skriva fritt och ignorera alla regler som finns i språket och sen när man ska skriva något ambitiöst blir det O_o :down: :cautious:

Just tillbaka från tandis. Det blir rotfyllning och jag darrar som ett asplöv, inte pga rotfyllningen utan att ha legat en timme med huvudet nästan i golvet och fötterna i taket. Dessutom är jag helt bedövad. Sjukt att det alltid börjar med att det gör ont när de borrar eftersom de väntar två minuter. Sedan är man helbedövad i flera timmar.

Det visade sig att en av rotkanalerna hade var i sig :yuck: vilket var skälet till värken. Nu är jag hungrig men kan inte äta förrän bedövningen släppt.

När jag gick hem snöade det och var vitt och tyst. Underbart :up:

Har nervsmärta från helvetet i axeln :( skulle väl kanske behöva kirons magiska händer, men har inte råd riktigt efter många vab/sjukdagar och kommande 7-årsdag.

När tokiga ponnyn kommer ur sin bubbla och släpper igenom så är det nog den bästa häst jag haft. Synd bara att vägen dit är svår många ggr. Det gäller väl bara att härda i och inte ge upp tanken på oss båda ( vilket gudarna skall veta att jag gjort många ggr).

Gud jag är så tacksam att jag inte har en ljus soffa. Spillde just rödvin IGEN i soffan :rofl: Tyvärr stänkte det på min syrenlila Marc Jacobs-blus meeeen soffan lär svälja detta i vanlig ordning och sen är det som att inget hänt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
714
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30