Ibland handlar det bara om att visa att man har ett nätverk runt sig.Jag vet bara inte vem eller vilka som kommer ge mer än det som redan står i utredningen
Motparten kommer ha flera säkert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ibland handlar det bara om att visa att man har ett nätverk runt sig.Jag vet bara inte vem eller vilka som kommer ge mer än det som redan står i utredningen
heartStökig dag idag! Fick starthjälp för att bilbatteriet laddat ur, kör därefter runt i över 20 minuter men sedan dör bilen igen när jag ska starta upp den. Får starthjälp en gång till och kör sedan till verkstaden och byter batteri.
Nu fungerar bilen men jag är helt slut och har dåligt samvete för att jag inte orkar träna i 5-10 minuter och att bebisen inte fått tillräckligt med amning utan druckit ersättning. Målet för ikväll blir väl att hinna duscha ...
Dessutom är jag lite ledsen pga vänner.
Jag måste hitta ett sätt att jonglera alla mina idéer utan att bli överväldigad av allt jag behöver göra.Jag hopas verkligen att du inte får det. ett tråkigt liv förtjänar du verkligen inte.
Han hade nog ingen aning om att ett lägenhetsliv vore själadödande för mig, utan tyckte nog att det var en bra idé så att jag skulle slippa ha så mycket att göra.Men va i...?! Vad är det för jävla stolpskott till psykolog?
Jag måste hitta ett sätt att jonglera alla mina idéer utan att bli överväldigad av allt jag behöver göra.
Han hade nog ingen aning om att ett lägenhetsliv vore själadödande för mig, utan tyckte nog att det var en bra idé så att jag skulle slippa ha så mycket att göra.
Ja försöker med det.
Ibland handlar det bara om att visa att man har ett nätverk runt sig.
Motparten kommer ha flera säkert
Buke är det sociala liv jag har. så nej.Hittar du ingen kan jag korrekturläsa åt dig.
Jag har gjort sånt många gånger.
Det är snabbt gjort för mig.
Ni bor ju i samma stad så det borde inte vara omöjligt att få till.Buke är det sociala liv jag har. så nej.
Blev quinoa här med. Men har aldrig lagat det tidigare, så visste inte hur det ser ut färdig koktKan väl inte påstå att quinoa är någon favorit... Hade hellre haft ris till. Och nästa gång behöver jag krydda mer, men annars gick det ner.
Du kan skicka ett pm till mig så får du min mailadress så kan jag korrekturläsa åt dig.Buke är det sociala liv jag har. så nej.