Buke är det sociala liv jag har. så nej.
Okej. Hojta om du ångrar dig. Du kan pm:a eller så tar vi en kaffe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Buke är det sociala liv jag har. så nej.
Oj jag missförstod dig. jag tar gärna din hjälp, och jag tar gärna en kaffe.Okej. Hojta om du ångrar dig. Du kan pm:a eller så tar vi en kaffe.
Men din polare vars namn börjat på A då? Kan inte han hjälpa?Buke är det sociala liv jag har. så nej.
Oj jag missförstod dig. jag tar gärna din hjälp, och jag tar gärna en kaffe.
Han är så upptagen just nu så jag vill inte störa.Men din polare vars namn börjat på A då? Kan inte han hjälpa?
Har du fått snöDet är någon som har "dammat" ner min trappa o resten av tomten.
Har du fått snö
Vilken del av landet?!!Toppen. Det ligger ca 5 cm snö. Det är nollgradigt och regnar. Det ska dessutom frysa på inatt
OKHan är så upptagen just nu så jag vill inte störa.
Vad ska jag säga det har snöat sedan i lördagskväll .För några dagar sedan visade yr att det skulle bli + grader i början på nästa vecka och idag har dom ändrat till 3 dm snö istället
Detta övergår troligen i regn istället,snorhalt är det redan,men from i morgon ska vi ha + grader dagtid i alla fall.Vad ska jag säga det har snöat sedan i lördagskväll .För några dagar sedan visade yr att det skulle bli + grader i början på nästa vecka och idag har dom ändrat till 3 dm snö istället
Vet inte vad som är värst.Katten börjar byta päls och jag borstar honom nästan var dag men ändå får han i sig massor med hår så han kräks var dag
Trist att torka spyor var dag och när han väl ha börjat så kräks han ett tag även fast det inte är hår i .Det är lika med min andra ulltuss han fäller ordentligt med underhår så jag ser snart ut som en shih tzu så alla hår fastnar på mina kläderVet inte vad som är värst.
Min ena släpper håret på mig, möblerna, kläderna, mattorna och golven. Borstade bort en hel katt från honom idag men är ändå helt luden när han stryker sig mot mina ben.
Det enda goda i detta var att jag faktiskt lyckades borsta honom. Det var månader sedan det senast gick.
Trist att torka spyor var dag och när han väl ha börjat så kräks han ett tag även fast det inte är hår i .Det är lika med min andra ulltuss han fäller ordentligt med underhår så jag ser snart ut som en shih tzu så alla hår fastnar på mina kläder