Vad ska dom säga då om dom anser att det är så? Ljuga för patienten?Alltså hur kan psykologen säga så?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad ska dom säga då om dom anser att det är så? Ljuga för patienten?Alltså hur kan psykologen säga så?
Håller med @athena_arabiansDå har jag sovit en timme och Alvedon har börjat verka och jag mår toppen . Tur jag inte är känslig för feber . Börjar bli riktigt dåligt då det är mellan 40- 41 . Får plocka ur tvättmaskin och fylla på en till
Två dagar till sen har minstingen äntligen tid hos barnkardiologen så vi får veta mer om det ev blåsljudet.
Blir buset släppt om du inte gör det? Isåfall kalla.
Aha! Kalla! Better safe then sorry!Det är i mitt privata ärende så det är ingen som sitter häktad
Alltså OMG!!
16 gilla?!! Ni är ju bara för goa. heart
Had väl tänkt att det blir runt 5 gilla eller nått. Ni slutar aldrig att förvåna mig.
Aha! Kalla! Better safe then sorry!
Vad blev det istället för tacopajen?Väntar på att maten ska bli klar. Lyssnar på p3 dokumentär om asbestdöden och letar kantbitar till mitt pussel. Beställt hem två nya pussel också i "samma serie".
Tack, det värmer.Jättefint!
Jag hopas verkligen att du inte får det. ett tråkigt liv förtjänar du verkligen inte.Jag överreagerar nog, men bilden som målades upp idag var att resten av mitt liv kommer att bli skittråkigt, inbundet och fyrkantigt.
Tillägg; jag fick ont i magen av det.
Tack!Håller tummarna att det ser bra ut.
Man kan ju inte på ett par besök säga att patienten aldrig kommer kunna äga ett hus?Vad ska dom säga då om dom anser att det är så? Ljuga för patienten?
Jag överreagerar nog, men bilden som målades upp idag var att resten av mitt liv kommer att bli skittråkigt, inbundet och fyrkantigt.
Tillägg; jag fick ont i magen av det.