sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag känner precis samma om FedEx just nu. Har de lyckats leverera mitt paket idag? Nej... om jag får ett nytt sms om att lantbrevbäraren inte kunnat leverera kommer jag ha ett och annat att säga... Men ok, de skulle leverera mellan 9-18 idag så jag får väl ge dem 35 min till innan jag ringer :meh:
(Lantbrevbäraren var här runt 14)
Min lantis fick en avbassning och så var han helt oskyldig,så det fick bli en ursäkt o så gör vi ett nytt försök i morgon.

Och jag känner precis samma om FedEx just nu. Har de lyckats leverera mitt paket idag? Nej... om jag får ett nytt sms om att lantbrevbäraren inte kunnat leverera kommer jag ha ett och annat att säga... Men ok, de skulle leverera mellan 9-18 idag så jag får väl ge dem 35 min till innan jag ringer :meh:
(Lantbrevbäraren var här runt 14)
Du gjorde iaf inte som en tant som ringde mig idag. Hon väntade på paket med UPS till hudik och när jag sa att vi inte kör det längre blev hon sur. Jag gav henne namnet till de som kör nu, vilket jag ändå tyckte var serviceminded av mig, men få blev hon skitsur för att jag inte hade telefonnumret också :banghead:

Jag är så kär i min häst :love: . Idag har min medhjälparryttare skrittat omkring på ridbanan utan ledare, medan jag har klivit fram och gett godis för fint uppförande (dvs skritt framåt istället för baklänges) då och då. Imorgon ska jag nog prova samma sak men ensam

Du gjorde iaf inte som en tant som ringde mig idag. Hon väntade på paket med UPS till hudik och när jag sa att vi inte kör det längre blev hon sur. Jag gav henne namnet till de som kör nu, vilket jag ändå tyckte var serviceminded av mig, men få blev hon skitsur för att jag inte hade telefonnumret också :banghead:
:rofl:
Pratar med såna jag med som ringer till jobbet och inte ska till oss alls men vill bli kopplade till vem vet var.

Enligt trackingen ska mitt paket finnas på arlanda :cautious:
Bara så där 40 mil bort :meh:

:rofl:
Pratar med såna jag med som ringer till jobbet och inte ska till oss alls men vill bli kopplade till vem vet var.

Enligt trackingen ska mitt paket finnas på arlanda :cautious:
Bara så där 40 mil bort :meh:
Tracking brukar funka sådär ;) jag har testat Sovas tracking, där har det stått "på väg till leverantör" (dvs oss) på ordrar som vi kört till kund för två veckor sedan :angel:

Alltså hur kan psykologen säga så?
Ur hans synvinkel var det nog inget dumt förslag, men för mig var det det. Han tyckte jag borde bo i lägenhet för han anser att det är för krävande för mig att bo i hus, eftersom jag tydligen uppvisar tecken på någon slags autism. Haken är bara det att jag är inte en lägenhetsmänniska. För mig finns inga fördelar alls med att bo i lägenhet och jag kan komma på hur många nackdelar som helst. Och ett lägenhetsboende skulle ta bort 90% av det som är värt att leva för. Det meningsfulla i livet försvinner i en lägenhet. Så på något sätt måste jag få boendet i ett hus att fungera. Det är ju så lagom kul att höra att jag inte kan bo i hus. Jag hatar att höra vad jag kan eller inte kan. Det gäller bara att hitta ett annat sätt om det inte funkar på det första sättet.

Då har jag sovit en timme och Alvedon har börjat verka och jag mår toppen . Tur jag inte är känslig för feber . Börjar bli riktigt dåligt då det är mellan 40- 41 . Får plocka ur tvättmaskin och fylla på en till

Ur hans synvinkel var det nog inget dumt förslag, men för mig var det det. Han tyckte jag borde bo i lägenhet för han anser att det är för krävande för mig att bo i hus, eftersom jag tydligen uppvisar tecken på någon slags autism. Haken är bara det att jag är inte en lägenhetsmänniska. För mig finns inga fördelar alls med att bo i lägenhet och jag kan komma på hur många nackdelar som helst. Och ett lägenhetsboende skulle ta bort 90% av det som är värt att leva för. Det meningsfulla i livet försvinner i en lägenhet. Så på något sätt måste jag få boendet i ett hus att fungera. Det är ju så lagom kul att höra att jag inte kan bo i hus. Jag hatar att höra vad jag kan eller inte kan. Det gäller bara att hitta ett annat sätt om det inte funkar på det första sättet.
Det där med att höra vad man kan och inte kan har jag fått höra mycket på sista tiden av folk som tror dom vet mer om mig och vad som är bäst för mig än jag vet själv . Jag börjar åxo hata det.

Stökig dag idag! Fick starthjälp för att bilbatteriet laddat ur, kör därefter runt i över 20 minuter men sedan dör bilen igen när jag ska starta upp den. Får starthjälp en gång till och kör sedan till verkstaden och byter batteri.

Nu fungerar bilen men jag är helt slut och har dåligt samvete för att jag inte orkar träna i 5-10 minuter och att bebisen inte fått tillräckligt med amning utan druckit ersättning. Målet för ikväll blir väl att hinna duscha ...

Dessutom är jag lite ledsen pga vänner.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
717
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar