Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nån jävla måtta får det vara har ingen att göra det med heller, åker till @cili för vårruset.Då är det väl lika bra att du kör Blodomloppet också.
Förklaring på den krävs!PostMord
Nån jävla måtta får det vara har ingen att göra det med heller, åker till @cili för vårruset.
Deras nya system är och följden blir att jag inte har mitt paket idag som lovat eller vi kanske ska säga typ 5 dagar efter det landat på terminalenFörklaring på den krävs!
Natta gott och hoppas du vaknar piggare.Idag har varit en riktig skitdag .Började med att jag tog av masken i sömnen och fick migrän .Så jag var alldeles susig i kupan då jag körde snö på morgonen då har jag mått skit under resten av dagen och tog tempen då jag kom och den visade 38,9 inte konstigt man känt sig nere idag .Nu får det bli alvedon och sängen så jag orkar jobba kl 3 inatt
Inte skoj alls, alltid lika trist med leveranser som krånglar och tar tid. Hoppas du får det snart. Något skoj du väntar på?Deras nya system är och följden blir att jag inte har mitt paket idag som lovat eller vi kanske ska säga typ 5 dagar efter det landat på terminalen
Beror på hur man ser på det
Vill du berätta mer?Jag har varit hos psykologen och är upprörd.
Antagligen. Jag tar det sen.Vill du berätta mer?
Oj vad hände ❤Jag har varit hos psykologen och är upprörd.
Och jag känner precis samma om FedEx just nu. Har de lyckats leverera mitt paket idag? Nej... om jag får ett nytt sms om att lantbrevbäraren inte kunnat leverera kommer jag ha ett och annat att säga... Men ok, de skulle leverera mellan 9-18 idag så jag får väl ge dem 35 min till innan jag ringerPostMord