Hm, såklart fel forumavdelning, men vad passar att ha på sig på överdelen på en dressyrträning i ett (inte uppvärmt) ridhus, när det är typ -4 ute? Jag är så ovan när det kommer till att rida i ridhus, haha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm, såklart fel forumavdelning, men vad passar att ha på sig på överdelen på en dressyrträning i ett (inte uppvärmt) ridhus, när det är typ -4 ute? Jag är så ovan när det kommer till att rida i ridhus, haha.
Snyggt halsbandNågon har somnat gott efter att ha busat med några kunder (stora tuffa gubbar som sätter sig på knä för att jollra med Effie )
Snart lunch och en tripp till apoteket.
Visa bifogad fil 11975
Jag tvättar också...
Lager på lager så du kan ta av och sätta på vid behov. Ull underställ, en övertröja, väst och en jacka/tjockare tröja att ha på i början och slänga på sig efter träningen så att man inte blir kall. Sen beror det väl på vad ni ska träna, och hur jobbigt du tycker att det är.Hm, såklart fel forumavdelning, men vad passar att ha på sig på överdelen på en dressyrträning i ett (inte uppvärmt) ridhus, när det är typ -4 ute? Jag är så ovan när det kommer till att rida i ridhus, haha.
Du ville att de skulle komma ihåg dig så du stal en fåtölj?På väg hem från praktiken med en splitterny fåtölj. Don’t ask
Snyggt halsband
Lager på lager så du kan ta av och sätta på vid behov. Ull underställ, en övertröja, väst och en jacka/tjockare tröja att ha på i början och slänga på sig efter träningen så att man inte blir kall. Sen beror det väl på vad ni ska träna, och hur jobbigt du tycker att det är.
Du ville att de skulle komma ihåg dig så du stal en fåtölj?