sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är nöjd med min Ford Mondeo combi från -98. 23.000 problemfria mil på mätaren. 1 batteri bytt och svetsat sparklådorna annars inget alls. ACn fungerar utmärkt också. Bra gjort bilen :up:
Min 04 hade gått nästan 29000 när jag sålde den,allt fungerade,ingen rost lagad och kostade mig bara några hjullager.

"Köp en opel bli belåten, se naturen genom plåten..." den versen duger iofs till alla bilsorter.

Själv kör jag för närvarande en "Sitt o trängs" Xsara Picasso :) och jag trängs inte alls, utan är väldigt nöjd.

Nu sitter jag på jobbet o väntar på svanarna... och det kan dröja, mkt snö, kallt och vindar som blåser åt fel håll.

Sitter i telefonkö till FK. Underbart. Jag måste ändra några uppgifter men det är helt hopplöst att försöka göra det. :meh: Jag vet att FK har ont om pengar men vore bra om man kunde använda lite att göra hemsidan bättre. Tänker på personer som talar dålig svenska och ffa kommer från länder och kulturer som inte genomsyras av svensk byråkrati. :crazy: Känner att det är inte medvetet fusk som pågår utan total förvirring.

På tåget hem. Har gjort minnestester och grejer så jag är helt (HELT) dränerad. Skulle kunna somna stående. Ooorkarinte! :P

Tydligen har det kommit så pass med snö så det är vitt på marken nu men hellre det än att det bara blir blött och kladdigt.
Fast det skulle vara mer uppskattat med vår (hallå kalendern säger ju det faktiskt!)

Usch vad det har snöat här. Nu var jag ju tvungen att skotta och det ingick inte i dagens planering.
Jaja, nu dammsuga och sen ska jag tända en brasa och hälla upp ett bad.

Herregud vilken otroligt otrevlig person jag fick prata med. Jag förstår att hen säkert får ta emot en massa skit men grundläggande är ändå att man är artig och proffsig. Undrar om det är jag som är otrevlig eftersom jag nu råkat ut för två personer i rad :confused: Känns ganska tråkigt allmänt, otrevliga personer och tandis. :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 983
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
741
Senast: Malin_L
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar