Tja, jag kör Volvo - Vi Orsakar Landets Värsta Olyckor och än har jag inte orsakat någon olycka.
Hahaha detta får mig att tänka på Audi - fyra nollor i fronten och en bakom ratten En fd kollega till mig fick höra den ofta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja, jag kör Volvo - Vi Orsakar Landets Värsta Olyckor och än har jag inte orsakat någon olycka.
Min 04 hade gått nästan 29000 när jag sålde den,allt fungerade,ingen rost lagad och kostade mig bara några hjullager.Jag är nöjd med min Ford Mondeo combi från -98. 23.000 problemfria mil på mätaren. 1 batteri bytt och svetsat sparklådorna annars inget alls. ACn fungerar utmärkt också. Bra gjort bilen
Ja, den har jag också hört tidigare. Jag vet inte riktigt vart ifrån alla dessa talesätt kommer ifrån.Hahaha detta får mig att tänka på Audi - fyra nollor i fronten och en bakom ratten En fd kollega till mig fick höra den ofta
Ja, den har jag också hört tidigare. Jag vet inte riktigt vart ifrån alla dessa talesätt kommer ifrån.
Saab - Sälj aset annars byt.
Familjen Olssons rullande dass den va braInte jag heller, men ganska roliga Svärfar kör en Ford - familjen Olssons rullande dass
Jag kör Volvo och sambon en Skoda. När Skodan lämnas tbx blir det en Volvo igen
På väg hem från praktiken med en splitterny fåtölj. Don’t ask
Beror på hur man ser på detHar du snott den?!
Jahapp, @cili har visst övertalat mig till ännu ett Vårrus
God morgon vänner!