SkålNu är det helg, skål på er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SkålNu är det helg, skål på er!
Han är under en m i mkh så han är som en hundMen åh, den kan få flytta hem till mig
Köpte du örhängen?Skål!
Jag ska gå ner till tvättstugan och tvätta min packning
Han är under en m i mkh så han är som en hund
Köpte du örhängen?
Nu ÄR det helg ända tills på tisdag, då börjar jag jobba igen.En lossning och en lastning kvar sen blir det helg.
Nu ÄR det helg ända tills på tisdag, då börjar jag jobba igen.
Lite sent men GRATTISFick besked idag, jag blev antagen till komvux
Så nu ska jag börja studera, å är supernervös
Dricka klart latten och sen gå med mini till förskolan
Det är ju helt fantastiskt med så mycket säsonger av serier Du slipper problemet med att Netflix tar bort säsonger iblandJahapp, käkar en macka med Bregott på, bara Bregott och sitter och försöker organisera alla *host* serier jag har samlat på mig. Jag behöver definitivt flera HDD. Iofs absurt eftersom jag inte någonsin kommer titta på en tiondel. Vem har alla 20 säsongerna av Silent Witness? Eller samtliga säsonger av alla CSI och L&O serierna? Plus något som heter Father Dowling mysteries som jag inte har en aning om vad det är. Murder She Wrote? Plus då NCIS, naturligtvis alla. Jobbar mig just igenom Criminal Minds...
Jag sitter och önskar att mina nya grannar flyttar De bråkar och skriker 1-2 ggr i veckan, såpass att jag ibland funderar på att gå dit och fråga hur det står till men egentligen är det "bara" att det är ofta och de är högljudda, det brukar vara relativt korta bråk. Det var jättelugnt innan de flyttade in, singelhushåll på 70, 54 och jag på 27 år där alla föredrar lugn och ro så blev en rejäl kontrast när ett högljutt par på 20 år flyttade in.