sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har kommit på vilket vinyltryck jag ska göra. Får bli "Dance with Fairies, ride a unicorn, swim with mermaids, chase rainbows". Håller på att skär ut nu, hoppas det blir bra! Sen ska jag ta och duscha och sova.

Köpte även dessa i typ "bambu".

27880377_789140594619872_8107890341987745792_n.jpg
För lite färg!

Fortf sjuk.. Sååå jääävla trååååkigt!
Men är väl bra tecken att jag orkar bli uttråkad iaf. ;)
Har mördat min kropp med allt stillaliggande. Så nu kan jag inte sova på nätterna. Blev dyrt inatt när jag shoppade loss. :P
Hoppas bli frisk så att jag vågar träffa särbon utan att smitta ner honom. Han måste kiroprakta mig big time nu..
Men vi ska vara med på 2-dagarsevent i helgen med jobbet. Så vi bör vara friska..
Och jag bör ha förberett en massa PR-material..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
2 985
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är...
Svar
12
· Visningar
741
Senast: Malin_L
·
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar