sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag överväger att öppna ett bättre rödvin. Har druckit sånna mängder pina colada, mojitos och kuba libre att det står mig upp i halsen. Nämner ngn ”pina colada” en gång till för jag troligen ett komplett bryt

Den är som en marsipangris den där ponnyn! :love:
20180302_164622.webp

Jäkla unge man har O_o
Här ringer sonens skola strax efter 11.00 och säger att dom måste bara dementera eller bekräfta en sak som han sagt. Han hade suddat resten av dagens schema på tavlan och lagt in att han skulle äta kinamat med sina föräldrar vid 11.30 så dom skulle höra om vi verkligen ska hämta honom :p
Han tyckte väl det lät som en bra idé :rofl:
Men han fick gott stanna i skolan så tar vi kinamaten en annan dag :D

Nu blir det sen lunch, tyvärr ingen kinamat :laugh:

Haha, alltså. Jag läste ditt inlägg ungefär när det postades, men har kommit på mig själv att tänka på det flera gånger sedan dess, och skrattar varje gång. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
717
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 439
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar