Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står på Chop chop och ska köpa middag efter en lyckad terminsstart på ridskolan
Visa bifogad fil 11817
Nu är det helg, skål på er!
Om jag har sagt att det inte blir några fler semlor den gör säsongen så kan inte Ica ha extrapris på saffranssemlor!!
Nu var jag ju tvungen att köpa mig en!
Japp! Vad bra, då kanske jag äter upp makens ocksåKvantum? De var goda
Skål!
Jag ska gå ner till tvättstugan och tvätta min packning
Festligt
Har druckit EN öl och känner redan av den, detta kommer bli en intressant kväll/natt...!
"En hemmakväll med vänner för att fira en väns födelsedag" är väll den officiella historienVad händer? Jag funderar på att ses till Riche men känner mig en aning jetlaggad och har köpt hämtmat.
"En hemmakväll med vänner för att fira en väns födelsedag" är väll den officiella historien
Jäkla unge man har
Här ringer sonens skola strax efter 11.00 och säger att dom måste bara dementera eller bekräfta en sak som han sagt. Han hade suddat resten av dagens schema på tavlan och lagt in att han skulle äta kinamat med sina föräldrar vid 11.30 så dom skulle höra om vi verkligen ska hämta honom
Han tyckte väl det lät som en bra idé
Men han fick gott stanna i skolan så tar vi kinamaten en annan dag
Nu blir det sen lunch, tyvärr ingen kinamat
NääääääääääääSuck, har så vansinnigt mycket mat hemma men plötsligt är jag inte sugen på någonting öht Är det någon annan som köper hem vad man verkligen vill ha och sedan vill man inte ha någonting?
Den är som en marsipangris den där ponnyn!
Visa bifogad fil 11820