sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck, har så vansinnigt mycket mat hemma men plötsligt är jag inte sugen på någonting öht :meh: Är det någon annan som köper hem vad man verkligen vill ha och sedan vill man inte ha någonting?

Ha falsk energi efter att ha varit klar med seminariet, kände bara hur jag blev tröttare och tröttare på vägen hem. Nu undrar jag mest hur jag ska orka att laga mat :crazy: Nåja det blir tacos senare ikväll så det är relativt lätt att göra.

Hur jävla svårt kan det vara för fedex att leverera ett paket :banghead:
De säger sig ha försökt när maken varit hemma... bullshit!
Men de levererar nån gång mellan. 9 och 18 :cautious::meh: på vardagar.

Hur jävla svårt kan det vara för fedex att leverera ett paket :banghead:
De säger sig ha försökt när maken varit hemma... bullshit!
Men de levererar nån gång mellan. 9 och 18 :cautious::meh: på vardagar.

Faktum är att PostNord spottat upp sig rejält. Nu kan man välja när man vill ha det levererat och följa via appen. Och faktiskt har det fungerar prickfritt sedan de började med det nya systemet.

Handlat så jag står mig några dagar
Nu blir det varma mackor när jag kommer hem
Men glömde såklart köpa oboy

Ja.... Den BLEV bra :) !
IMG_20180302_174821_5846052d99da5a6243b.jpg

Så där, då var recepten förnyade så jag klarar mig ett tag till.

Fortfarande inget vatten i köket. Fläkten gick 24 h men hjälpte inte.. Vi får hoppas på mildväder!
Ska leta ledningar imorgon och testa med hårfön.

Nu soffhäng med katterna.

Så där, då var recepten förnyade så jag klarar mig ett tag till.

Fortfarande inget vatten i köket. Fläkten gick 24 h men hjälpte inte.. Vi får hoppas på mildväder!
Ska leta ledningar imorgon och testa med hårfön.

Nu soffhäng med katterna.
Hoppas rören håller för övergången till mildväder bara :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 141
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 936
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
717
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar