Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På med simfötterTror jag ska sätta mig vid datorn och påbörja min affärsplan.... 200-300 mm regn väntas de nästa 24h fr o m nu
Och glöm inte kajaken o sydvästenTror jag ska sätta mig vid datorn och påbörja min affärsplan.... 200-300 mm regn väntas de nästa 24h fr o m nu
Enligt BMI så är jag nästan 5 kg under min idealvikt men enligt hur jag trivs själv och mår bäst av borde jag ner några kg.
@GoLightly hoppas du kommer hela vägen hem.
Ingen aning. Det hände en hel del olyckor igår på flera ställen så jag läste inte så noga om alla. Det har hänt många olyckor idag också och det lär hända många olyckor även imorgon.Var det från den olyckan med en lastbil och 10 personbilar inblandade?
Och för en gång skull så har jag kallare än dig -15.2-13 jäkla grader. Är riktigt trött på kylan nu. Min kropp värker överallt. Dunder förlust i hockey gjorde inte saken bättre.
Det tänkte jag inte på Hoppas man får till tipset ikväll så man slipper tänka mer på jobbet .Hade Facket på besök idag på en arbetsplats träff och min kollega som blivit förman talade om att jag troligen blir uppsagd men då svarade killen från facket att sist in först ut och kollegan sa det skulle bli katastrof om den nya sluta för då skulle både han och jag gå på knäna med tanke på alla timmar den nya gör så då var det bättre jag fick gå .Är inte sugen att jobba snitt 230-240 timmar i månaden som han gör
Jo -11° och känns som -20° byar på 11m/s så tänker gnälla-27 som värst i natt så de flesta av er har inget att gnälla över
Jo -11° och känns som -20° byar på 11m/s så tänker gnälla
AJ! Har du flytväst på?Tror jag ska sätta mig vid datorn och påbörja min affärsplan.... 200-300 mm regn väntas de nästa 24h fr o m nu
AJ! Har du flytväst på?
Det finns så mycket häftigt på jojord så jag är besviken på att man inte hinner med alltVårt hus är byggt på styltor och ligger uppepå en kulle, uppepå en höjd
Men stora delar av fastlandet är översvämmat. Här på ön är det enbart runt det höga tidvattnet som det kommer över en del vägar.
Och eftersom det är fullmåne så har vi haft sk "king tides" i 4-5 dagar vilket betyder en vattennivå-skillnad på ca 4 meter i havet.
Jag älskar moder jord, så jäkla häftigt!
-27 som värst i natt så de flesta av er har inget att gnälla över