sysselsättning i ny upplaga LXXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Enligt skalan dom hade när jag var på hälsokontroll så var min idealvikt 59kg. Jag kommer aldrig försöka ta mig ner så långt!
Ja min skulle vara 57-64 kg typ. Jag är bara 164 cm lång, så visst, jag förstår ju att jag inte kan vara för tung för kroppen, men aldrig att jag går ner så mycket. Kommer inte ens ihåg hur jag ser ut under 80 kg :cautious:

@EmmaW :heart:heart:heart

kl
Happ, invägningen på viktväktarna blev lite högre än jag trodde, 5 kg mer än jag hade gissat på :meh: Tur jag ska ta tag i det nu, vill inte ramla över på tresiffrigt :turd: Jag sa jag ville ner till 75 kg, hon vill ha ner mig till typ 60 kg (bmi-skalan)... Men, så långt vill jag inte, jag tycker bmi är rätt förlegat sätt att räkna :cautious:
Nu har jag gjort mat, köttfärssås på kycklingfärs och ris till. Väntar på att maken ska komma tillbaka till sin kompis, så vi kan höras vid. Inte skrivit på hela dagen mer än en kort sväng på morgonen och alldeles nyss. Längtar efter att prata med honom :heart

Tycker att alla bör stanna vid den vikt som personen känner sig bekväm med. Skit samma om det inte stämmer överens med BMIskalan (som ju är ett förlegat sätt).

Sitter på tåget hem och är glad för att de inte har blivit inställda trots all snö. Känner mig faktiskt väldigt glad även på snön, det känns äntligen som riktig vinter.

Krasst tror jag inte det hjälper. Du skulle snarare behöva en sjukskrivning, jag tror du är utbränd.
Tror behöver du inte
jag är utbränd sen 2008
Sjukskriven mellan 2014-2016
Sen vägrade jag vara hemma mer
Har alla symptom plus lite till
Värst är minnesförlusten
Från att ha haft fotografiskt minne till inget alls

Tror behöver du inte
jag är utbränd sen 2008
Värst är minnesförlusten

Men ge då f-n i att söka nytt jobb. Det hjälper liksom inte. Ha kvar jobbet att återvända till istället, eller sök nytt när du är på banan igen.

Tror behöver du inte
jag är utbränd sen 2008
Värst är minnesförlusten
Den dagen du inte kommer upp ur sängen, inte kan skilja på två minuter och två timmar, eller inte hittar hem längre, så har du inte längre något val och då är vägen tillbaka ännu längre. Du underskattar hur dålig man kan bli om man inte stoppar och rehabiliterar sig.

När det regnar så mycket så jobbet håller stängt :banana:

:laugh:

Visserligen blir det inget betalt för idag då men det är ok!

Fick ett jobberbjudande igår som jag är väldigt sugen på att tacka ja till.
2 dagar i veckan i 3 veckors tid (över påsk och skollov).
Betyder att jag kommer jobba 5.5 -6 dagar/vecka men det är ju bara i 3 veckor så det kan man ju stå ut med tänker jag.
Jobbet involverar hästar så därför är jag intresserad då jag inte suttit på en häst på 3-4 månader nu typ! Saknar det!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
Hundträning Vi har fått en tillfällig gäst i huset, i form av en ung blivande jakthund. Hen kan för tillfället inte bo hos sin ägare, och vi fick...
2
Svar
22
· Visningar
1 933
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 434
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30