Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
A är (tyvärr) helt orädd för allting. Han går både upp och nerför trappan själv. Klättrar på allt och springer ifrån oss utan problem. (Väla var väldigt roligt att springa i. Lååååånga korridorer..)
Åååååhh, grattis till blivande pojken!! Jag förstod att du "egentligen" ville ha en flicka till. Missförstå mig inte, jag hoppas du förstår hur jag menar. Så hur känns det att det blir en pojke? Du behöver givetvis inte svara, jag är bara nyfiken för jag själv ville så gärna ha en tös men fick en pojke
Ni som har FB har ju sett, men jag kan ändå berätta.. Min lilla kissemiss är nu i himlen
Han hade en stor svullst runt njurarna, och hade tappat mycket muskler samt fått början till frätskador på slemhinnorna (= njurarna lägger av, och toxiner från urinen kommer ut i kroppen) Det fanns verkligen ingenting att göra, men fy fan vad hemskt det var. Usch vad jag har gråtit. Att en så liten kisse kan lämna ett sånt stort hål. Fan vad det är jobbigt.
Vad skoj med en lillebror
Om du vill, så kan jag nog avvara lite kläder sen. Om ni tar emot beg.kläder så klart.
Doris fick mig att minnas det här med kläder. Vi kommer också ha en hög med pojkkläder att skänka dig om du/ni är intresserade!
Fast bättre att de används innan de blir dåliga