Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och här skriver Lena också om vissa ord och Elos förvirradJag undrar om de måste använda vissa ord? Elos "förvirrad" var ju säreget när någon spaltade upp hennes inlägg.
Min gissning är fortfarande att hon är utanför lyan och pekar ut ett gäng som inte är i lyan för att visa sig så att hon inte blir käk.
Om rollen varit i lyan, vad är det för skills? En ond spion inne i lyan? det var ju lyan den skulle ha full koll på.
Jag *tror* att hon var utanför lyan och ville visa sig genom att peka på andra som inte är i lyan. Vilka andra som inte är i lyan vet ju lyan.
Ni verkar ju helt ha snurrat in er i ord som används, men visst om jag tittar på Cirkus så använder hon ordet lyan väldigt ofta - samtidigt som hon vill lyfta teorin om kodord?Hoppas att det finns nån form av god lya och en spökviskare. Jag tror att studievägledaren kan vara åt det hållet.
Jamen så otippat att använda ordet lyan i en ulvlekNi verkar ju helt ha snurrat in er i ord som används, men visst om jag tittar på Cirkus så använder hon ordet lyan väldigt ofta - samtidigt som hon vill lyfta teorin om kodord?
Elo-förvirradAlltså är inte cirkus något på spåren?
Habina-skum
Snurrfian-snurrig
Bollen-lurig
????!!!
Jag ser att ni är flera stycken som tycker att Snurrfiam är skum och verkar överens (?) om att kunna tänka er att lyncha henne idag. Jag håller visserligen med om att hon är skum, men jag vet faktiskt inte om hon är SÅ skum. Kan inte ni förklara för mig vad ni ser hos Snurrfian som jag uppenbarligen missat? Jag försöker förstå men verkar faktiskt inte se allt det skumma som ni ser.
Och innan någon undrar, nej, jag vet inte Snurrfians roll eller ens vilken sida hon spelar för. Jag försöker inte försvara henne. Jag vill bara förstå vad det är ni ser hos henne som är så skumt som inte jag ser?
Öh här låter det som om du vet att fio är god. Dvs att om jag känt till Hedinn hade jag gjort på ett annat sätt..Hade hon varit ulv/känt till Hedinn hade hon ju kunnat lägga sin röst på fio istället och då hade röstresultatet kunnat se mycket annorlunda ut
Var det inte utpekandet av goda som det reagerades på?Det blir ju skillnad på om man röstat på någon för något den skrivit (tex som med Elo, att man reagerade på hennes utpekande av ulvar)
Elo förvirradAlltså är inte cirkus något på spåren?
Habina-skum
Snurrfian-snurrig
Bollen-lurig
????!!!
Elo-förvirrad
Elo förvirrad
Jo, och jag rättade mig själv senareVar det inte utpekandet av goda som det reagerades på?
Det fetade ska givetvis vara "att man reagerade på hennes utpekande av GODA"
Min hjärna är inte alls med mig idag. Ska försöka få ner lite tankar men kan verkligen inte lova något, tycker mest att det snurrar runt i hjärnkontoret idag
Det är en intressant teori och inget jag utesluter. Men funderar på vilket ord Hedinn (som vi vet var ond också) hade fått tilldelat sig i så fall?
Nej jag har aldrig sagt att fio är god eller att jag vet det. Att jag nämnde just fio var för att jag röstat på fio innan, sedan röstade Q på Hedinn och du röstade på Hedinn strax därefter. Vad jag försökte säga är snarare att din röst talar till din fördel för om du hade vetat att Hedinn var ond så hade du kunnat lägga rösten på fio och då hade det stått 2-1 fio-Hedinn. Men du la rösten på Hedinn så då blev det 2-1 Hedinn-fio istället.Öh här låter det som om du vet att fio är god. Dvs att om jag känt till Hedinn hade jag gjort på ett annat sätt..
Eller att de måste använda ett visst ord ett visst antal gånger- för att få käka kanske?Är teorierna nu att ulvarna spelar var för sig men använder sig av kodord för att hitta varandra?
Något konstigt är det.Är teorierna nu att ulvarna spelar var för sig men använder sig av kodord för att hitta varandra?