Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ah ja, det var bagarrollen jag tänkte på. Tack!Eller bagare? Med tanke på konsekvens dagen efter.
Besserwisser, kanske?"Studievägledare - Försöker förstå avhoppare för att förbättra för kvarvarande studenter."
Medium eller spökväckare?
"Doktorand - Kan mycket, men ingen lyssnar."
Vad kan detta vara? Kommer inte ens på nån dålig gissning?
Ja eller förrädare? Jag är traumatiserad sen Killaloe var det i en lekSvårulv - Hemligaste individen i det hemliga sällskapet, svår att få grepp om.
Röstar falskt i leken?
Denna låter ju också lite som besserwisser:Ah ja, det var bagarrollen jag tänkte på. Tack!
Besserwisser, kanske?
Ja, den där beskrivningen låter ju som en bybo som låtsas vara spion.Denna låter ju också lite som besserwisser:
"Informellt kursombud - Har ingen formell roll, men vill gärna låta påskina att den vet vad alla tycker."
Ingen formell roll låter som bybo, men resten som besserwisser? Fast rollen besserwisser vet ju saker på riktigt.
Kanske det, det får gärna finnas en förrädare inne i lyan föe min delJa eller förrädare? Jag är traumatiserad sen Killaloe var det i en lek
"Drake - Har förmågan att få två andra deltagare att bli kära, dessa bildar då kärlekspar. Kan använda sin kraft när den så önskar och är inte bunden till deadlines (dock kan den bara använda kraften när den är vid liv)."Mamma - Korridorens "mammavän", väldigt mån om att alla ska ha en kompis.
Mer detaljerade rollbeskrivningar än de som står i rollistan kommer publiceras först då leken är slut.@Madalitso @Derring-Do
När nån dör, kommer vi då få veta riktig roll? Alltså typ Myrten var doktorand, spion.
(eller om det är en ny roll, vad den kunde göra)
”Kursombud - Den student i klassen som ställt upp på att samla in vad alla tyckt efter avslutad kurs.”
Tolkar jag som en spion.
Denna låter ju också lite som besserwisser:
"Informellt kursombud - Har ingen formell roll, men vill gärna låta påskina att den vet vad alla tycker."
Ingen formell roll låter som bybo, men resten som besserwisser? Fast rollen besserwisser vet ju saker på riktigt.
Om kursombud är spion, kan inte informellt kursombud kunna vara den som tar över spionens roll om spionen dör? Har för mig att det finns någon sån roll men kan inte minnas vad den heter, spionlärling?Ja, den där beskrivningen låter ju som en bybo som låtsas vara spion.
Ååååååh
Va förvirrad jag blev.
Jag har ju problem i vanliga fall med att förstå vad rollerna gör. Hur i hela världen ska jag lösa detta
Tacksamt att folk har börjat fundera kring rollerna men jag är rädd för att en ulv eller två smyger sig in i den konvesationen och styr åt fel håll så att vi blir ännu mer förvirrade för att vi fattar fel.
Tur du inte är med Så ondskefull
Hahaha, alla som ojjade sig över magiska föremål, Delfin och Filch i min och @Artline s Hogwarts-lek - eat this! @Madalitso är kanske rent av nöjd att jag inte är med i denna lek, för jag hade genast sett chansen att ta hämnd och bomba LL med frågor. Gärna sådana som redan besvarats två ggr. Eller där svaret rent av finns i rollistan!
Det ska bli jätteintressant och kul att läsa detta! Roligt när det händer något!
Och vad kul att du är tillbaka @Niyama !
Jag kanske bombade med frågor, men jag ojjade mig i alla fall inte, hogwarts-leken var ju precis min typ av lek
Hahaha, alla som ojjade sig över magiska föremål, Delfin och Filch i min och @Artline s Hogwarts-lek - eat this! @Madalitso är kanske rent av nöjd att jag inte är med i denna lek, för jag hade genast sett chansen att ta hämnd och bomba LL med frågor. Gärna sådana som redan besvarats två ggr. Eller där svaret rent av finns i rollistan!
Det ska bli jätteintressant och kul att läsa detta! Roligt när det händer något!
Och vad kul att du är tillbaka @Niyama !
Jag ojade inte heller migJag kanske bombade med frågor, men jag ojjade mig i alla fall inte, hogwarts-leken var ju precis min typ av lek