Eller så är det så att de 2 måste få ut 2 ulvar för att komma in i lyan. Så det skulle kunna vara så att precis som
@Niyama skriver så är det just nu 2 lyor men som blir till en lya. Eller så är det något annat skumt.
Elo var ju Sabbatsårulv -
Tar ledigt från studierna i år, så hen kan lägga fullt fokus på vad som händer i det hemliga sällskapet.
Vi säger att det hemliga sällskapet består av dessa 2
Spårulv -
Aspirant till det hemliga sällskapet, beredd på att göra vad som helst för att passa in.
Svårulv -
Hemligaste individen i det hemliga sällskapet, svår att få grepp om.
Det känns som Elo visste något om dessa 2 i det hemliga sällskapet med tanke på hennes inlägg och det känns inte som om det ligger i det hemliga sällskapets intresse att ha kvar Elo i spelet sas. Jag tror det finns mer information i Elos inlägg än vad vi först har fattat därav alla meningar med hur förvirrad hon är. Jag har fetmarkerat lite inne i Elos inlägg.
Sen vet jag inte ens om det är bra eller dåligt att peka ut detta om det är så
Med mina tankar ovan så tror jag inte det var en slump utan jag tror att det hemliga sällskapet kanske redan visste att Elo var ulv (om det nu är ulv hon är) och ville helt enkelt ha ut henne. Sen hur det hela hänger ihop har jag inte fattat än. Elo säger ju iallafall i inlägget ovan att nått är det som vi fattat fel.