Strömsholm 19:e juni

N

NearlyBrainlessAmie

Nån som vet vilken tid första loppet går i strömsholm?? Det står ingenstans jue.. :confused:

Sv: Strömsholm 19:e juni

Tidsprogram Strömsholm:
12.30 Ponnyer Kat A
13.05 Täby Galopp Hurdle
13.35 Aquadrip Fegentri World Cup
13.50 Ponnyer kat B
14.10 Hästsjukhuset Strömsholm Silverstöveln
14.40 Svenskt Champion Hurdle
15.10 Mix Megapol Pro Am Söndagstrio
15.35 SAHF Stora Pris
16.10 Aspesta AB:S Svenskt Grand National
16.35 Måns Alexanderssons Memorial

Glöm inte att spela in Vinnare (TV4) som sänder från Strömsholm. :banana:

Hej Annika. Vart fick du tag på tiderna nånstans? Jag har letat men inte funnit. Va ute med Nariaat idag, han fick en längre vila efter sina två täta starter, han va superglad över att äntligen få göra något, han gillar inte att bara strosa i hagen för länge, blir lätt uttråkad. Nu laddar vi inför Strömsholm, och jag vet att ni två kommer att göra ert bästa! :banana:

BJÖRKIS ! jag såg att dina hästar skulle starta för någon tisdag sedan. va det du som kastade upp P-A å någon annan ? isof såg jag dig:D

jag vill diiiiiiiit:( men jag ska tävla ponnygalopp:D

Jag är med i GN-kommittén som anordnar löpningarna, men alla tider är tryckta i programmet. Kul att han är laddad, själv så vässade jag min egen form igår och red en vinnare på Newbury i England. Nu ska jag abara packa om väskorna! Ses i helgen.

Vi skall dit måste ju kika på "släktingarna".
Vår lillfrökens bror springer och "gammeltantens" son..
mvh Elshacera

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 138
Senast: Shpongle
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har blivit ombedd att omstrukturera min dagbok. Jag hoppas att det blir mer överskådligt. To 6 juni – Magkrasch och stugsittande...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 179
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
937
Senast: igbest
·
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
23 24 25
Svar
489
· Visningar
39 807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka