Strömsholm 19:e juni

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare NearlyBrainlessAmie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 247
N

NearlyBrainlessAmie

Nån som vet vilken tid första loppet går i strömsholm?? Det står ingenstans jue.. :confused:

Sv: Strömsholm 19:e juni

Tidsprogram Strömsholm:
12.30 Ponnyer Kat A
13.05 Täby Galopp Hurdle
13.35 Aquadrip Fegentri World Cup
13.50 Ponnyer kat B
14.10 Hästsjukhuset Strömsholm Silverstöveln
14.40 Svenskt Champion Hurdle
15.10 Mix Megapol Pro Am Söndagstrio
15.35 SAHF Stora Pris
16.10 Aspesta AB:S Svenskt Grand National
16.35 Måns Alexanderssons Memorial

Glöm inte att spela in Vinnare (TV4) som sänder från Strömsholm. :banana:

Hej Annika. Vart fick du tag på tiderna nånstans? Jag har letat men inte funnit. Va ute med Nariaat idag, han fick en längre vila efter sina två täta starter, han va superglad över att äntligen få göra något, han gillar inte att bara strosa i hagen för länge, blir lätt uttråkad. Nu laddar vi inför Strömsholm, och jag vet att ni två kommer att göra ert bästa! :banana:

BJÖRKIS ! jag såg att dina hästar skulle starta för någon tisdag sedan. va det du som kastade upp P-A å någon annan ? isof såg jag dig:D

jag vill diiiiiiiit:( men jag ska tävla ponnygalopp:D

Jag är med i GN-kommittén som anordnar löpningarna, men alla tider är tryckta i programmet. Kul att han är laddad, själv så vässade jag min egen form igår och red en vinnare på Newbury i England. Nu ska jag abara packa om väskorna! Ses i helgen.

Vi skall dit måste ju kika på "släktingarna".
Vår lillfrökens bror springer och "gammeltantens" son..
mvh Elshacera

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 591
Senast: Bullen22
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
464
Senast: Freazer
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
1 949
Senast: Amha
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 083
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka