Haha det där har jag hört hela mitt liv och ändå har jag aldrig reagerat på det tidigareHär i Göteborg uttalas Mölndal Mundal. Också påfrestande.
Tur att jag slipper höra det så ofta numera. Annars hade jag börjat störa mig på det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha det där har jag hört hela mitt liv och ändå har jag aldrig reagerat på det tidigareHär i Göteborg uttalas Mölndal Mundal. Också påfrestande.
Usch då! Då har nyburgare i alla fall lite mer underhållningsvärde (jag ser spännande hamburgare framför mig), alltid något!Här i Göteborg uttalas Mölndal Mundal. Också påfrestande.
Vi fick för rätt många år sedan en ny chef som tidigare jobbat på Donken (eller nåt). Han gick under namnet nyburgarenUsch då! Då har nyburgare i alla fall lite mer underhållningsvärde (jag ser spännande hamburgare framför mig), alltid något!
Vi fick för rätt många år sedan en ny chef som tidigare jobbat på Donken (eller nåt). Han gick under namnet nyburgaren
Idag på jobbet diskuterade vi manspreading och mansplaining. En kollega vänder sig mot mig och en av mina kvinnliga kollegor och frågade vilket vi tyckte var värst. Min kvinnliga kollega svarar då att mansplaining är värst varpå jag säger "Ja fast alltså vissa dagar skulle jag kunna mörda manspreadarna på bussen" varpå min MANLIGA kollega avbryter mig och BÖRJAR FÖRKLARA VARFÖR MANSPLAINING ÄR VÄRRE .
Jag trodde han skämtade först men nädå, han var helt allvarlig. Vettig feminist och allt det där .
Så det har jag stört mig på idag.
indeed! Höll på att tuppa av.
Men det är ju faktiskt fantastisktIdag på jobbet diskuterade vi manspreading och mansplaining. En kollega vänder sig mot mig och en av mina kvinnliga kollegor och frågade vilket vi tyckte var värst. Min kvinnliga kollega svarar då att mansplaining är värst varpå jag säger "Ja fast alltså vissa dagar skulle jag kunna mörda manspreadarna på bussen" varpå min MANLIGA kollega avbryter mig och BÖRJAR FÖRKLARA VARFÖR MANSPLAINING ÄR VÄRRE .
Jag trodde han skämtade först men nädå, han var helt allvarlig. Vettig feminist och allt det där .
Så det har jag stört mig på idag.
Jag trodde helt seriöst att han skämtade! Det var som nåt jävla feministiskt humorprogram där de driver med män.Men det är ju faktiskt fantastiskt
Jag trodde helt seriöst att han skämtade! Det var som nåt jävla feministiskt humorprogram där de driver med män.
Efter att han förklarat för mig att mansplaining ju är ett strukturellt problem (tack, hade ingen aning ) så påbörjade han nästa mening med "för som sagt mansplaining är ju.." varpå jag sa "precis exakt vad du gör just nu?" . Han blev skitsur .
@sicx Jag stör mig på att jag inte har nåt bröllop o gå på :P Jag vill gå på bröllop o ha det fint och festligt :P
Bild på klänningen?
Jag började i slutet av mars. Bröllopet är sista juni. Jag är glad för att jag började då. Nu ligger ännu en packe och väntar på provning. Vilken packe i ordningen vet jag inte, jag har tappat räkningen. Jag ger snart upp hoppet om att hitta något... Så, tänk positivt Du har något att ta på dig
Jag hoppas det. Mitt barn accepterar nog inte om jag uteblir pga klädbrist eller kommer i jeans och tröjaSant! För en gångs skull har jag för många alternativ, det är knappast något negativt egentligen
Säker på att du hittar något också, gott om tid kvar för oss (gott om tid för mig att ändra mig tusen gånger )