Folk som inte lämnar återbud.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hände mors träd också. Hon körde spännband och det lever konstigt nog fortfarande (flera år sen).Det här... Visa bifogad fil 18645
Köp på begagnade! Klarade hela mitt första år med att köpa alla böcker och inte betala över 200kr/styck!Att det är så dyrt med kurslitteratur
Köp på begagnade! Klarade hela mitt första år med att köpa alla böcker och inte betala över 200kr/styck!
Vissa är extremt ineffektiva (inte oeffektiv ) och det går banne mig inte att lära dom effektivitet heller jag har i alla fall inte hittat något sätt änJag fattar inte hur den personen jobbar. Jag har inte kunnat göra full tid en enda dag! Jag har kanske fått ihop 8-9 timmar. Och jag har gjort exakt allt som går att göra. Hur oeffektiv är vissa på att arbeta?! Det stör mig.
Haha, här i Norrland fungerar det utmärkt att sätta "o" framför allt som man inte är!Vissa är extremt ineffektiva (inte oeffektiv ) och det går banne mig inte att lära dom effektivitet heller jag har i alla fall inte hittat något sätt än