Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu stör det mig lite att jag inte kan säga om det är sant eller inte. Skulle dock gissa på inbillning, men vad vet jag. Tänker lite på valkarna man får på fötterna.Jag har fått för mig att jag lättare får skav igen när jag inte sticker hål så att jag sen kan dra bort den döda huden. Men det kan också vara ren inbillning
Varför?Alltid.
För att jag inte begriper varför kvinnor vill tala så om sig själva. Varför man vill infantilisera sig själv så.Varför?
Valkar på fötterna? Nu tappade du migNu stör det mig lite att jag inte kan säga om det är sant eller inte. Skulle dock gissa på inbillning, men vad vet jag. Tänker lite på valkarna man får på fötterna.
Jag trodde folk tog barnbrist å klippte håll för avanser typMin katt ska kastreras om ett par dagar, så jag skrev i en kattgrupp och frågade var i min stad man kan köpa en body till katten så att vi kan slippa tratten. Jag har fått en del svar. En(!) person ger svar på var jag kan köpa en body.
Majoriteten av resten av svaren är typ sjuttielva kommentarer om hur deras katt inte behövde något skydd, om hur min katt inte borde ha body i den här värmen, lite fler kommentarer om katter som inte behövde varken body eller tratt. JAG BAD INTE OM RÅD OM DETTA!!!! Jag vill bara veta var jag kan köpa en body, tack.
Vissa använder bebiskläder och gör en body av dem, men det finns även färdiga djurbodies att köpa.Jag trodde folk tog barnbrist å klippte håll för avanser typ
För små katter kan man även titta på dockkläderVissa använder bebiskläder och gör en body av dem, men det finns även färdiga djurbodies att köpa.
Jag stör mig på att det just flög in en geting. Ursäkta att jag försöker vädra så att värmen inte tar död på mig, liksom.
Samma här, fast det var jag som var uppkopplad och skötte excellfilen vi jobbade iDet där....
Hände mig i förrgår, mitt under ett möte så *poff!* stängde datorn av sig och började uppdatera. I 20 min..... Den varnade inte ens. Tur att det inte var jag som satt med anteckningarna.
Men åh!För små katter kan man även titta på dockkläder
Jepp Min katt som var väldigt liten och smal opererades och det fick bli dockkläder. Dock så var operationssåret väldigt långt pga juvertumörer så det blev inte helt optimalt.Men åh!
Jag läste jordgubbsgurkor och undra vad sjutton det vaNär jag hade jobb fanns det inga jordgubbbskrukor att få tag på.
Nu när jag är arbetslös så finns det en i bra storlek på blomsterlandet