Att min sambos pappa tydligen tycker att vi numera är tillräckligt nära, för att han ska kunna pika mig om min vikt.
Jävla pucko
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att min sambos pappa tydligen tycker att vi numera är tillräckligt nära, för att han ska kunna pika mig om min vikt.
Vad är det för smak?Jag stör mig på att det är orimligt mycket kalorier i B&J
Hittat ny favvosmak och vill kunna äta mer men njutning per kcal är inte värt mer än en viss mängd
Jag övergav den idén å nöjer mig med tvätt å mataffären.Just nu stör jag mig på att det är så jävla varmt! Det är bara idag jag har tid att städa, men jag vill ju helst undvika att dö på kuppen...
Vad är det för smak?
Nog ett måste att spanna in. Inte varit nå sugen på b&j på ett tag. Dom har slutat sälja mina favoriter här å det som säljs är sådana där dubbel dubbel smaker som jag tycker blir för mycke.Den här
Stör det dig alltid, eller beror det på om det sägs skämtsamt eller seriöst?Kvinnor som refererar till sig själva som "lilla jag".
Bäst är att låta vara, brukar höra ondare om man petar hål. Sen sätta ett skavsårsplåster på istället, så brukar jag göra.Skavsår jag vet aldrig om det bästa är att peta hål på blåsan och sätta på ett plåster eller låta den vara...
Alltid.Stör det dig alltid, eller beror det på om det sägs skämtsamt eller seriöst?
Jag har fått för mig att jag lättare får skav igen när jag inte sticker hål så att jag sen kan dra bort den döda huden. Men det kan också vara ren inbillningBäst är att låta vara, brukar höra ondare om man petar hål. Sen sätta ett skavsårsplåster på istället, så brukar jag göra.
Relaterat till detta så stör jag mig på alla som har en sån text i slutet av sitt mail som säger nåt i stil med "tänk på miljön innan du skriver ut detta".Agria.
Har e faktura på kattens försäkring. Igår fick jag ett brev typ "tack för att du har e faktura och sparar miljön". Varför?