Asså va fan... här ser jag fram emot en ordentlig bratwurst och så, tja.
Lurad av mathems tjusiga feta bild.
Vilket antiklimax!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Asså va fan... här ser jag fram emot en ordentlig bratwurst och så, tja.
Lurad av mathems tjusiga feta bild.
Vilket antiklimax!
Size matters!
Speciellt när det gäller korv
Åh, sånt där stör jag mig på extra mycket också. För att inte tala om vissa husvagnar som envisas med att ligga under hastigheten som är på vägen.Traktorer mitt i vägen.
På väg till jobbet hamnade jag i en lång kö bakom en traktor. Mycket trafik och få omkörningsmöjligheter, traktorn låg så långt ut i vägen den kunde och gjorde ingenting för att hjälpa till att släppa förbi. Jag hade inte brytt mig om det hade vart en kortare sträcka men nu låg jag bakom i ungefär sju km...
Agria.
Har e faktura på kattens försäkring. Igår fick jag ett brev typ "tack för att du har e faktura och sparar miljön". Varför?
Wtf? Jag har en kollega som lägger upp bilder på då hon typ bakat eller nånting liknande med hashtagen "wifeypoints"Kvinnor som refererar till sig själva som "lilla jag".
EwWtf? Jag har en kollega som lägger upp bilder på då hon typ bakat eller nånting liknande med hashtagen "wifeypoints"
Att min sambos pappa tydligen tycker att vi numera är tillräckligt nära, för att han ska kunna pika mig om min vikt.