Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det verkar definitivt finnas värre saker än det jag drabbas av.Om det är till någon tröst så läste jag "bauta-anusberg", vad nu det är för något...
Att flugorna i år verkar HELT JÄVLA GALNA! Som de beter sig nu brukar det vara i slutet av sommaren när de kämpar mot döden eller vad det är de håller på med då. Nu är det miljoner av dem, de sitter aldrig stilla utan surrar omkring som tokar, slåss(? eller parar sig?) med varandra i luften, attackbombar mig och hundstackaren, och driver mig fullständigt vansinnig.
Klockan är 23:12. Väckarklockan ringer 05:45. Är jag trött nu? Näää Kommer det bli svårt att vakna imorgon? Troligen
Mvh inte det minsta sömnig. Alls
Du inser att alla inte kan engelska va?Stör mig på TV4 sändningen från Solvalla, det blåser och det hörs j-ligt väl, kan de inte få upp ett vindskydd eller ska man behöva lyssna på blåsandet under hela elitsloppshelgen
Och måste de översätta från engelska när de intervjuar, jag fattade alldeles utmärkt vad australiensarna sa
Vem är ansvarig för sändningen, ATG, TV4 någon annan?
Ja jo förlåtDu inser att alla inte kan engelska va?
Båda är samma som cetitrizin. Ger trötthet. Loratadinpreparat brukar gå bättreNu bor jag i finland, så det brukar ju kunna skilja sig en del på utbudet länder mellan, men det två jag använt mig av heter histec och zyrtec, de har fungerat likvärdigt för mig, men den ena är billigare.
Jag brukar dock inte ha några direkta biverkningar av dem oavsett. Lite dåsighet kanske om jag bara tar dem sporadiskt, men tar jag dem mera regelbundet brukar det försvinna också
Båda är samma som cetitrizin. Ger trötthet. Loratadinpreparat brukar gå bättre
Självklart måste de översätta!Stör mig på TV4 sändningen från Solvalla, det blåser och det hörs j-ligt väl, kan de inte få upp ett vindskydd eller ska man behöva lyssna på blåsandet under hela elitsloppshelgen
Och måste de översätta från engelska när de intervjuar, jag fattade alldeles utmärkt vad australiensarna sa
Vem är ansvarig för sändningen, ATG, TV4 någon annan?