R
Raderad medlem 120709
Stör mig på att jag får migränkänningar av dessa soliga varma dagar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ger mindre trötthet alltså. Rent generellt jämfört med cetirizin. Vilken som är bättre har jag inte sagt något alls om.Och för mig är det tvärtom, cetirizin ger minst biverkningar. Clarityn blev jag ordentligt dålig av plus att det hade dålig effekt. Jag tror inte man kan säga att någon antihistamin är bättre än någon annan, det verkar vara väldigt individuellt.
Oh det tar jag just nu, en om dagen, och jag är så trött att jag att det är plågsamt. Kan det vara pga cetrizinet alltså?Båda är samma som cetitrizin. Ger trötthet.
Ta den när du går och lägger dig! Då bör du slippa trötthet under dagen.Oh det tar jag just nu, en om dagen, och jag är så trött att jag att det är plågsamt. Kan det vara pga cetrizinet alltså?
Ger mindre trötthet alltså. Rent generellt jämfört med cetirizin. Vilken som är bättre har jag inte sagt något alls om.
Ta den när du går och lägger dig! Då bör du slippa trötthet under dagen.
Men smart . Jag tar den på mornarna nu (= är idiot).Ta den när du går och lägger dig! Då bör du slippa trötthet under dagen.
Men smart . Jag tar den på mornarna nu (= är idiot).
Man behöver ju inte vrida om kniven när någon får ett anfall av självinsikt. That's meSå klädsamt blygsam du är
Alltså jag har tagit den på morgonen för att jag är rädd att glömma annars. Men om den verkligen kan vara skälet till att jag är så trött så är det ju värt att testa att ta på kvällen.Man behöver ju inte vrida om kniven när någon får ett anfall av självinsikt. That's me
Ja alltså det är ju självklart individuellt. Jag är dödstrött oavsett preparat just nu eftersom själva allergin håller på att döda mig.Jag blir även mindre trött av cetirizin
Jag hade nog också gjort det när jag började ta allergitabletter för många år sedan, men det var nog här på buke som jag fick det där tipset. Funkar jättebra.Alltså jag har tagit den på morgonen för att jag är rädd att glömma annars. Men om den verkligen kan vara skälet till att jag är så trött så är det ju värt att testa att ta på kvällen.
Jo, exakt. Man kan ju bli väldigt trött av allergin i sig så det är nog svårt att veta vad som är vad.Ja alltså det är ju självklart individuellt. Jag är dödstrött oavsett preparat just nu eftersom själva allergin håller på att döda mig.
Ja alltså det är ju självklart individuellt. Jag är dödstrött oavsett preparat just nu eftersom själva allergin håller på att döda mig.
Den här sabla värmen är vidrig. Ingen migrän än så länge men lite småont i huvudet och illamående. Dessutom så svullnar jag så fort jag kliver ut ur skuggan Jag tål varken sol eller sån här värme. Får nästan bryt när folk talar om hur härligt det är och hur mycket dom ska ligga och pressaStör mig på att jag får migränkänningar av dessa soliga varma dagar.
Båda är samma som cetitrizin. Ger trötthet. Loratadinpreparat brukar gå bättre