Störiga saker vi stör oss på, del 39

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 160
  • Visningar Visningar 58 301
Aftonbladets rubrik - Här stoppar polisen bråk mellan rådjur. I klippet säger man att orsaken till bråket är okänt.
Jag fattar inte om det är tänkt som ett skämt eller om de verkligen är så korkade att de inte fattar vad som händer? :confused:

Det fanns ett helt gäng bra skor på Erikshjälpen idag. Men varför är det ingen av de som lämnar in som kommer med några i rätt storlek för mig.

Det är störigt att en massa användare av damskor har fötter i storlek 36-39.

Tack :heart
Taket är tyvärr 70år iår... plåttak. Det kan få bli en lagning över vintern för som de ser ut nu finns de ingen chans att byta tak 2025 iaf.

Tycker de är klurigt med när huset är på arrende så inte så jag kan låna upp på huset heller.
Det kanske räcker att byta en plåt så länge?

Skulle folk allvarligt klaga på att du har jord på gräsmattan? :confused: Eller missförstår jag något?
Jag kanske inte är helt säker på hur mycket jag får sprida ut mig:angel: så är väl löjligt paranoid över att mitt knäppa hyresbolag ska gnälla, antagligen inte förankrat i något vettigt så mesta av störigheten är för att det ser väldigt fult ut just nu:down: Plus att jag tidigare verkligen varit så noga med att inte spilla jord där så extra störigt!

Kanske får själv spilla jord över hela gräsplätten förresten så folk slutar gena :idea: Hm. Genast på bättre humör av den errhm utmärkta iden!

Jag kanske inte är helt säker på hur mycket jag får sprida ut mig:angel: så är väl löjligt paranoid över att mitt knäppa hyresbolag ska gnälla, antagligen inte förankrat i något vettigt så mesta av störigheten är för att det ser väldigt fult ut just nu:down: Plus att jag tidigare verkligen varit så noga med att inte spilla jord där så extra störigt!

Kanske får själv spilla jord över hela gräsplätten förresten så folk slutar gena :idea: Hm. Genast på bättre humör av den errhm utmärkta iden!
Som @Mia_R nämnde är en kratta eller kvast en snabb och effektiv lösning om du är orolig. Själv skulle jag bara sparka lite i högen och vänta på nästa regn. :) Jag har alltid bott i hyresrätt och aldrig oroat mig för någonting dylikt.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag stör mig på den här årstiden och allt mörker. Har svårt att sova då kroppen har problem med att skilja på kvällsmörker och nattmörker. 100 101 102
Svar
2 027
· Visningar
99 034
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag måste köpa nya vinterdäck. Dyrt! 99 100 101
Svar
2 018
· Visningar
97 830
Senast: Görel
·
  • Låst
Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött... 100 101 102
Svar
2 026
· Visningar
104 396
Senast: Mineur
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
13 252
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31