Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aftonbladets rubrik - Här stoppar polisen bråk mellan rådjur. I klippet säger man att orsaken till bråket är okänt.
Jag fattar inte om det är tänkt som ett skämt eller om de verkligen är så korkade att de inte fattar vad som händer?![]()
Så fick han sålt den på en kafferastBildjungeln återigen , köpa bil. Hitta en perfekt bara inom snar framtid är kamremsbyte f-n![]()
Jag skulle inte dra mig för ett kamremsbyte, de brukar väl inte vara då dyra? Då kan man säkert pruta liteSå fick han sålt den på en kafferast![]()
Yes, var bered byta. Men bilen såldes på 4h, hann inte ens åka och tittaJ
Jag skulle inte dra mig för ett kamremsbyte, de brukar väl inte vara då dyra? Då kan man säkert pruta liteVärre med kamkedjan
![]()
Vissa bilar går verkligen fort, skrev själva på en bil. Vi fick lite ens svar så fort såldes denYes, var bered byta. Men bilen såldes på 4h, hann inte ens åka och titta![]()
Det kanske räcker att byta en plåt så länge?Tack
Taket är tyvärr 70år iår... plåttak. Det kan få bli en lagning över vintern för som de ser ut nu finns de ingen chans att byta tak 2025 iaf.
Tycker de är klurigt med när huset är på arrende så inte så jag kan låna upp på huset heller.
Ta en kratta eller piasava och borsta ut det i resten av gräsmattan så försvinner det på nolltid.Någon verkar kastat/hällt ut jord ur en kruka på gräsmattan bredvid. Fotavtryck i... Turligt nog inga växer i men bor i hyresrätt så vill inte få klagomål vilket gör att jag lär få krypa runt och försöka få upp jordSå meningslöst!
Skulle folk allvarligt klaga på att du har jord på gräsmattan?Någon verkar kastat/hällt ut jord ur en kruka på gräsmattan bredvid. Fotavtryck i... Turligt nog inga växer i men bor i hyresrätt så vill inte få klagomål vilket gör att jag lär få krypa runt och försöka få upp jordSå meningslöst!
Det verkar lite gnälligtSkulle folk allvarligt klaga på att du har jord på gräsmattan?Eller missförstår jag något?
Men eller hur! Ska det vara spilld jord någonstans får det gärna vara på just gräsmattan tycker jag.Det verkar lite gnälligt!!
Jag kanske inte är helt säker på hur mycket jag får sprida ut migSkulle folk allvarligt klaga på att du har jord på gräsmattan?Eller missförstår jag något?
Som @Mia_R nämnde är en kratta eller kvast en snabb och effektiv lösning om du är orolig. Själv skulle jag bara sparka lite i högen och vänta på nästa regn.Jag kanske inte är helt säker på hur mycket jag får sprida ut migså är väl löjligt paranoid över att mitt knäppa hyresbolag ska gnälla, antagligen inte förankrat i något vettigt så mesta av störigheten är för att det ser väldigt fult ut just nu
Plus att jag tidigare verkligen varit så noga med att inte spilla jord där så extra störigt!
Kanske får själv spilla jord över hela gräsplätten förresten så folk slutar genaHm. Genast på bättre humör av den errhm utmärkta iden!