Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara värt att kolla hur temperaturmätaren är placerad.Jag trodde att det betydde minsta temperatur.
Hmm, frysen blev mycket kallare -25 men kylskåpet håller sina 9... får avvakta lite till satte kylskåpet på max nu så ser väl om nån timme eller så.
Startat om telefonen?Teknik. Eller i alla fall, teknik när den strular (vilket den ofta gör för mig)
Jag behöver logga in på 1177 för att förnya recept. Jag kan dock inte logga in, eftersom min (nyligen uppdaterade) telefon säger att den behöver en uppdatering för att kunna använda Bank-ID. Jag kan inte heller uppdatera telefonen, eftersom den har den senaste tillgängliga uppdateringen
Jag har gjort samma misstag - det hade ju ändå varit det mest logiska kan jag tycka, att minimum är lägst temperatur. Tror mitt kylskåp nu har 1 - 5, där alltså 5 är lägst temperatur. Trodde först den syftade på grader innan jag förstod.Jag trodde att det betydde minsta temperatur.
Hmm, frysen blev mycket kallare -25 men kylskåpet håller sina 9... får avvakta lite till satte kylskåpet på max nu så ser väl om nån timme eller så.
Fy tusan för allt du måste stå ut med.Trasig tand.
Så nu är jag hos tandis.
Jag har tidigare varit trogen Logitechanvändare, de håller i evigheter, haft både mus och tangentbord i 20 år tex, men det kostade runt en tusenlapp. Kanske ska se om en billigare Logitech också har lång hållbarhet jämfört med billigare andra. Med tanke på presentkort på 250 kr på Clas Ohlssons vill jag ju köpa därJag har en Sandström från Elgiganten, den har hållit hur länge som helst (inkl att bli duschad med koffeindricka ).
Men så praktiskt med två olika på en kyl/frys!Alltså jag har ingen aning om hur det ska vara, har haft digitala kylskåp och frysar tidigare.
Har bara bott här i 3 månader och vet inte hur gammalt skåpet är, men med tanke på hur gammal spisen är...
Visa bifogad fil 161341
Har jag vreden åt fel håll? Frysens temperatur är ok ca -19 grader.
Jag blev mest förvånad över att kollegan kunde veta om det hela, och enligt vilka vägar han fått information om vårt Netflix and chill som vi trodde var väldigt diskretTycker du övereagerar. Kanske beroende på att jag bor på en mindre ort?
Att folk minns varann behöver inte bero på något stort intresse. Man noterar bara saker.
Jag vet sannolikt en massa saker om folk utan att jag fäst nån vikt vid det. Det beror alltså inte på att jag snokar.
Jag bodde granne med Owe Törnkvist under ett gäng år. Porten bredvid. Birgitta Dahl och jag delade busshållplats om mornarna.
Inget personligt intresse i nån av dem.
Jag utgår ifrån att jag själv är noll intressant för kreti och pleti
Jag tänkte tipsa om Logitech, men så hann jag läsa dettaJag har tidigare varit trogen Logitechanvändare, de håller i evigheter, haft både mus och tangentbord i 20 år tex, men det kostade runt en tusenlapp. Kanske ska se om en billigare Logitech också har lång hållbarhet jämfört med billigare andra. Med tanke på presentkort på 250 kr på Clas Ohlssons vill jag ju köpa där
Kul, det här få du uppdatera oss med sen!Nu ska vi se hur fel SMHI har när de sätter sina prognoser . Nävars, sambon har ju varit sugen på en väderstation som mäter vind med mera så är ju spännande och se hur mycket värre vi kan tänkas ha mot vad prognoserna anger .
Ja verkligen!Jag tänkte tips om Logitech, men så hann jag läsa detta
Jag har alltid haft sånna och den jag har nu är minst 10 år gammal. Jag kommer ihåg att jag bytte enbart för att slippa sladd, inte för att det var något fel på den gamla. Evihetsmöss
Fy tusan för allt du måste stå ut med.
Kul, det här få du uppdatera oss med sen!
Kul. Jag hade gärna blivit en "väderobservatör" men SMHI verkar aldrig behöva någon i vårt områdeNu ska vi se hur fel SMHI har när de sätter sina prognoser . Nävars, sambon har ju varit sugen på en väderstation som mäter vind med mera så är ju spännande och se hur mycket värre vi kan tänkas ha mot vad prognoserna anger .